رتبه های برتر کنکور۹۶ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 138204
رتبه های برتر کنکور۹۶ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

طی مراسمی با حضور مسئولین رفسنجان از رتبه های برتر کنکور۹۶ تجلیل بعمل آمد.

خانه » علم و فن آوری » رتبه های برتر کنکور۹۶ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۹۶ در شهرستان رفسنجان روز گذشته با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، اسکندری نسب فرماندار، حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر، حسینی رئیس اداره اموزش و پرورش و جمعی از دیگر مسئولین در سالن شهدای دانش آموز برگزار شد.

امام جمعه  رفسنجان در این همایش با بیان اینکه برترین های کنکور تلاش کردند و نتیجه ی تلاششان را گرفتند که افتخاری برای ما و خانواده هایشان شدند اظهار داشت: هر کس دنبال کاری باشد و جدیت به خرج دهد به آن میرسد؛ آرزوی ما موفقیت همه ی شماست.

رئیس شورای شهر رفسنجان نیز در این آیین به اهمیت علم آموزی اشاره کرد و بیان داشت: نکته ای که نباید فراموش شود این است که علم را نباید برای مادیات دنبال کرد، ما باید دنبال دانش را بگیریم ادامه دهیم تا برای بشریت خدمت کنیم.
وی افزود: از منزل دین و روایات و عقل این است کسانی که علمی را که دنبال میکند باید هدف و انگیزه ای برای خدمت به بشریت داشته باشد.

هاشمیان تصریح کرد: امیدوارم که شما نوجوانان که در این مقطع توانستید افتخاری بزرگ برای شهرستان ایجاد کنید بتوانید در سطح بین المللی نیز انجام دهید.

سید کاظم حسینی پور رییس اموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم بیان داشت: اموزش و پرورش باید در اولویت قرار بگیرد چرا که اگر بخواهند جامعه ای دراستای کمال داشته باشند باید در پیشرفت اموزش و پرورش آن را جستجو کنند.

وی در نصیحت به دانش اموزان گفت: قدر عمر خود را بدانید و از عمرتان حداکثر استفاده را ببرید. و همچنین به این نکته توجه کنید که سعادت و خوشبختی در گرو حفظ اخلاق و حفظ ارزش های والای انسانی است که اگر اینها همزمان و همراه با علم شوند آن زمان به منزله دو بال خواهند بود که انسان را به قله سعادت میرساند.

 

خبر از ریحانه حسن رحیمی

عکس از محدثه زمانی

برچسب ها:
رتبه های برتر کنکور 96
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • وحيد

    سلام دست مسئولين برگزار كننده درد نكنه ولي اي كاش يه كم بيشتر دقت مي كردند در طراحي عكس ها!! عكس مقام معظم رهبري رو طوري طراحي كردند كه هر كي مي بينه فكر ميكنه آقا از حضرت امام رو برگردونده و داره هاشمي و روحاني رو نگاه ميكنه يه كم بيشتر دقت كنيد

    پیگیر هدف

    خوش بحالتون....منم از خدا خواستم اینو ولی نمیدونم چرا پشت کنکور هستم و نداد.خدایا به منم عطا کن...میگن خیلی مهربانی....خدای مهربانم ب منم عطا کن.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان