حجت الاسلام رمضانی پور:

ملت ایران با صبر، مقاومت، ایمان و قناعت و خویشتن داری، تحریم های شدید غرب را شکست داد

  • شناسه خبر: 13800
ملت ایران با صبر، مقاومت، ایمان و قناعت و خویشتن داری، تحریم های شدید غرب را شکست داد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی …

خانه » آخرین اخبار » ملت ایران با صبر، مقاومت، ایمان و قناعت و خویشتن داری، تحریم های شدید غرب را شکست داد

:حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم یادواره شهدای ماهونک رفسنجان که هم زمان با شب اربعین سید و سالار شهیدان برگزار شد، ایمان و استقامت و پایمردی در اهداف را نقطه پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بیان کرد.

به گزارش “خانه خشتی”،امام جمعه رفسنجان در جمع مردم شهید پرور ماهونک، ضمن اشاره به استقلال جنگی ایران در کنار ایمان و باور و اعتقاد ملی، گفت: امروز اسرائیل و آمریکا از قدرت نظامی ایران باخبر شده اند که نمونه بارز آن ساخت پهباد به دست فرزندان ایرانی و تحقق اهداف آن بود.
حجت الاسلام رمضانی پور مقابله دفاعی در مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی را عامل اصلی شکست دشمن دانست و افزود: ملت ایران با صبر، مقاومت، ایمان و قناعت و خویشتن داری، تحریم های شدید غرب را شکست داد و به زودی شاهد تحقق کلام امام (ره) و شکست اقتصادی آمریکا خواهیم بود.
وی ادامه داد: برخلاف پیش بینی های آمریکا مبنی بر تأسیس خاورمیانه جدید، امروزه مسلمانان آن را به نفع خود رقم زده اند که همه این پیروزی ها نشان از تأثیر خون پاک شهیدان و صبر ایثارگران و مجاهدان ماست.
امام جمعه رفسنجان با بیان اهمیت فایده دانش برای جوانان، اظهار داشت: جوانان ما باید با فراگیری دانش و آموخته ها و عمل به آن، ضمن خودسازی، به تربیت جامعه و پیشرفت آن بیاندیشند.
وی تصریح کرد: دانشجویی که با دیدن شبکه های مختلف ماهواره ای و اینترنتی نمی تواند دلسوز خود و مؤثر برای جامعه باشد، دانشجو نیست.
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به واقعه تاریخی فتوای میرزای شیرازی در خصوص حرام بودن استفاده از تنباکو در زمان ناصر الدین شاه، بیان داشت: این حکم در آن زمان به قدری مؤثر بود که شاه و دربارانش قلیان ها را شکستند؛ اما امروزه با وجود تأثیرات شدید ماهواره بر نابسامانی خانواده ها و ایجاد خسارت و فساد و دروغ در جامعه، مردم حاضر به شکستن ماهواره ها نیستند؛ آیا ارزش ماهواره بالاتر از نابودی فرزند و زندگیمان است؟
امام جمعه رفسنجان در ادامه، رواج گناه در جامعه و جرأت در انجام آن را بلا دانست و گفت: اگر جرأت گناه در جامعه فزونی یابد و تنفر پس از انجام آن از بین برود، خطر بزرگی جامعه را تهدید می کند.
وی انجام واجبات در جامعه را محصول کار شهدا و رزمندگان و امت حزب الله دهه اول و دوم بیان کرد و افزود: اگر واجب از بین برود، منکر جای آن را می گیرد. لذا باید به آن اهمیت داد و در هیچ شرایطی عمل به واجبات را ترک نکرد.

منبع: سعیر

برچسب ها:
ملت ایران با صبر، مقاومت، ایمان و قناعت و خویشتن داری، تحریم های شدید غرب را شکست داد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان