حکایت تکراری غارت بیت المال در فوتبال

باج ۵۰ میلیون تومانی سرمربی خارجی از یک بازیکن مازاد!

  • شناسه خبر: 13793
باج ۵۰ میلیون تومانی سرمربی خارجی از یک بازیکن مازاد!

یک سرمربی خارجی در تیم لیگ برتری برای جذب بازیکن مازد یک باشگاه دیگر ۵۰ میلیون تومان باج گرفت.   به گزارش “خانه خشتی”، اگر چه مسئولان فدراسیون فوتبال در سال های اخیر بارها برای مبارزه با دلالی و ناپاکی در فوتبال شعار سر دادند اما شعارهای آنها کمتر عملی شد و حتی شاهد بازگشت برخی […]

خانه » آخرین اخبار » باج ۵۰ میلیون تومانی سرمربی خارجی از یک بازیکن مازاد!
یک سرمربی خارجی در تیم لیگ برتری برای جذب بازیکن مازد یک باشگاه دیگر ۵۰ میلیون تومان باج گرفت.
  به گزارش “خانه خشتی”، اگر چه مسئولان فدراسیون فوتبال در سال های اخیر بارها برای مبارزه با دلالی و ناپاکی در فوتبال شعار سر دادند اما شعارهای آنها کمتر عملی شد و حتی شاهد بازگشت برخی مربیان منشوری به فوتبال بودیم. مربیانی که چند برابر قراردادشان از جذب برخی بازیکنان خاص! درآمد داشتند و دارند. در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم نیز همچنان شاهد چنین رفتارهایی از سوی برخی مربیان ایرانی در لیگ برتر بودیم و جالب است که برخی سرمربیان خارجی نیز وارد این عرصه شده اند وفهمیده اند که می توانند با جذب بازیکن در نیم فصل هم به اصطلاح تیم خود را تقویت و هم حساب بانکی خود را پر  کنند و  از پول بیت المال که در اختیار برخی باشگاه های دولتی است سو استفاده کنند.

شنیدیم که یکی از بازیکنان مشهوری که در نیم فصل در فهرست مازاد باشگاهش قرار گرفته بود برای آنکه بدون تیم نماند ۵۰ میلیون تومان به سرمربی خارجی تیم دیگر باج داده تا همچنان در یک تیم لیگ برتری بازی کند. این سرمربی خارجی  در جلسه خصوصی که با آقای ک داشت به او می گوید بازی در تیم من ۵۰ میلیون تومان هزینه برایت دارد و این ملی پوش سابق نیز با رویی گشاده این پول را پرداخت می کند و با آن باشگاه قرارداد امضا می کند.

گفته می شود یک مربی ایرانی در تیم دیگر لیگ برتری به همین آقای ک گفته بود اگر بخواهی در تیم من بازی کنی باید ۸۰ میلیون تومان به من بدهی و آقای ک هم بدون معطلی به مربی باج خور خارجی پاسخ مثبت می دهد چون ۳۰ میلیون تومان کمتر باج می داده است . امیدواریم نهادهای نظارتی به مسایل نقل و انتقالات در نیم فصل لیگ دوازدهم بیشتر رسیدگی کنند زیرا در این نیم فصل مسایلی از این دست سوئ استفاده ها از بیت المال کم نبوده است.

منبع:مدال نیوز

برچسب ها:
باج باج 50 میلیون تومانی سرمربی خارجی از یک بازیکن مازاد! بازیکن سرمربی میلیون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان