روشنایی معابر ۲۶ روستا در رفسنجان در حال انجام است

  • شناسه خبر: 137719
روشنایی معابر ۲۶ روستا در رفسنجان در حال انجام است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با بیان اینکه روشنایی معابر ۲۶ روستا در حال انجام است گفت :تا به امروز یک ریال هم بودجه عمرانی برای این کار نداشتیم ولی ما می توانیم به صورت جزیره ای عمل کنیم و مشکلات را حل کنیم .

خانه » اجتماعی » روشنایی معابر ۲۶ روستا در رفسنجان در حال انجام است

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جلسه بررسی مشکلات روستاهای حومه شرقی بخش مرکزی رفسنجان به نقش مهم شوراها اشاره کرد و اظهار داشت :شوراها زیر نظر مجلس مانند دولت می توانند لایحه بدهد و این نشان دهنده قدرت انهاست .

وی با اشاره به اینکه شوراها باید از ظرفیت خود در راستای توسعه روستاها استفاده کنند بیان داشت :در انتخابات شوراها ما کمترین تنش ها و بیشترین بهره وری را داشتیم ،در انتخاب انها سلیقه ای عمل نشد و ملاک رد صلاحیتها ،قانونی بود .

نماینده شهرستان در خصوص مشکل روستای خنامان بیان داشت :با رایزنیهایی که انجام شده است بیشتر مشکلات در این دوره پیگیری و حل خواهد شد .

وی با بیان اینکه روشنایی معابر ۲۶ روستا در حال انجام است گفت :تا به امروز یک ریال هم بودجه عمرانی برای این کار نداشتیم ولی ما می توانیم به صورت جزیره ای عمل کنیم و مشکلات را حل کنیم .

انارکی تصریح کرد :در خصوص فرسودگی لوله های اب پیگیر این موضوع هستیم در خصوص مشکل قیمت زمین و مشکل تغییر کاربری هم با دعوت از معاون بنیاد و مسکن در هفته اینده مشکل حل خواهد شد .

وی در خصوص دو بانده شدن جاده داوران از نبود ردیف بودجه حرف به میان اورد و گفت :بودجه ای برای دو بانده شدن این جاده نداریم ولی برای شیروانی دو طرف جاده ،اقداماتی انجام می گیرد تا مشکل ان حل شود .

وی با اشاره به اینکه  تا کنون ۳۰۰ هزار متر قیر کار کرده ایم خاطرنشان کرد :به دلیل بحثی که بین وزارت نفت و دولت در خصوص تناژ قیمت قیر به وجود امده است ۲۵ درصد قیر را نمی دهند و از ۷۵ درصد قیر ، ۶۰ درصد ان را دریافت کردیم در پی ان هستیم که مابقی ان را هم دریافت کنیم .

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس روشنایی معابر مشکلات روستایی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان