تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از حق مردم است / از مسئولین خط نمی گیریم

  • شناسه خبر: 137688
تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از حق مردم است / از مسئولین خط نمی گیریم

امام جمعه گفت : در واقع تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از حق مردم است تا صدای مردم فریاد بزنند همه رسانه ها می توانند از آن استفاده کنند و هر کجا مطالبه ای مطرح کردیم برای دفاع از حق مردم بوده است.

خانه » سیاسی » تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از حق مردم است / از مسئولین خط نمی گیریم

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین، از نیروی زحمت کش شهرستان در جهت کشف اموال مسروقه در هفته گذشته قدردانی کرد.
وی در ادامه در مورد آلایندگی مس سرچشمه بیان داشت: مجموعه ای که قریب به بیست هزار نفر را به اشتغال گرفته است این عظمت اشتغال زایی بعد از صنعت پسته در شهرستان است بسیاری خانواده ها از آن ارتزاق می کنند.
رمضانی پور افزود:اگر همه مسائل را کنار هم بگذاریم با جوسازی هیچ بهره ای که نمی بریم گاهی اوقات غرض ورزی است که باید پرهیز کنیم از چنین کارهایی.
وی تصریح کرد:اینکه این کارخانه عظیم آلایندگی دارد شکی در آن نیست ما منکر آن نیستیم و خود مسئولان مس نیز قبول دارند اما برای کاهش یا رفع آلایندگی همه باید تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد:همه افراد مسئول و مدیران مجموعه و مسئولان محیط زیست که باید ارائه طریق کنند که چه کار شود تا آلایندگی کاهش یابد و خطر برای مردم عزیز مخصوصا رفسنجان نداشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت:کنترل زبان کمک به تقوای ما می کند امام علی در خطبه ۷۶ نهج البلاغه می فرماید پرهیز کاری را ندیدم که تقوا برایش سودمند بود مگر آنکه زبانش را حفظ کرده بود زبان می تواند خیلی گرفتاریها را درست کند برای ما. اگر ما مومن باشیم زبان ما ورای قلبمان باشد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد:همه حرفها را نباید بگوید همه راست‌ها را نباید گفت مسئولان کلان کشور این موضوع را رعایت نمایند تا خدای نکرده به جایگاهی از جمله جایگاه معصومین(ع) توهینی نشود.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و بزرگداشت مقام پرستار بیان داشت:این باتو در حجابو عفاف، بصیرت در امور سیاسی و در حلم پیشتاز بودند.
وی افزود:پرستاران افتخار کنند به این عنوان که چقدر پاداش دارد و در عین حال خطیر است اگر بیماری آسیب ببیند باید پاسخگو باشند باید مراقبت کند که از ناحیه کوتاهی او بیماران ضرر نبینند.بیماران بیمارستان‌ها به همت شما مداوا می شوند نه طبابت پزشکان آنها

امام جمعه رفسنجان حادثه غم انگیز کشتی سانچی و شهادت ۳۲ تن از هم وطنان عزیزمان را تسلیت گفت.

وی با گرامیداشت روز غزه اظهار داشت:حماسه بزرگ مردم غزه در جنگ۲۲روزه باعث شد رویای شکست ناپذیری رژیم جعلی صهیونیست تبدیل به شکست شود

رمضانی پور گفت:یکی از لشکرهای ما در لبنان است حمایت های شما مردم و روز قدس شرکت کردن های شما به آنها دلگرمی می دهد.
وی تصریح کرد:رئیس جمهور نادان آمریکا موضوع تغییر پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس را مطرح کرد و با اعتراض شدید در سراسر دنیا مواجه شدو اینها اجازه پیدا نخواهند کرد.

رمضانی پور در ادامه بیان داشت:فصلی نو در مدیریت نهاد مقدس نماز جمعه آغاز شده است که نماز جمعه نهاد مبارک رحمانی است و جایگاه آن در نظام جمهوری اسلامی مشخص است این تریبون نماز جمعه تریبون نظام، ولایت، شما مردم است تریبون مسئولان است که بیایند و خدمات خود را معرفی کنند و وعده هایی را که محقق می کنند مطرح کرد و به مردم و جوانان امید دهند.

وی افزود:در واقع تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از حق مردم است تا صدای مردم فریاد بزنند همه رسانه ها می توانند از آن استفاده کنند و هر کجا مطالبه ای مطرح کردیم برای دفاع از حق مردم بوده است.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت:برخی آقایان مطرح می کنند که افراد از تریبون های مقدس منظورشان ما امام جمعه‌ ها هستیم که یک مقدار مراعات کنند خوب شما وظیفه خودتان را درست انجام دهید ما حتی از شماتعریف هم می کنیم ما از مسئولان در بیان مطالب خط نمیگیریم و خط هم نخواهیم گرفت ما تنها از رهبر فرزانه انقلاب خط میگیریم (تکبیر نمازگزاران).

وی تصریح کرد:از حاج آقای تقوی قدردانی می کنیم و خیر مقدم به حجت الاسلام حاج علی اکبری با توانمندی بتوانند کیفیت کار این مجموعه را ارتقا دهند.

رمضانی پور با تب یک ایام دهه مبارک فجر وبا مروری بر حال و هوای آن روزها در سال ۵۷ بیان داشت:این همه عظمت و نورانیت را امام با خود به وطن آورد و شما مردم حافظ این دستاوردها هستید و تا پایان عمر از این انقلاب دفاع خواهیم کرد.
وی در پایان به اعطای وام های اشتغال زا اشاره کرد و گفت:وام های اشتغال زایی با ضمانت های سخت گیرانه شغلی را ایجاد نمی کند وفایده ای ندارد اگر آمارها به همین صورت باشد یعنی عملا اشتغالی صورت نمی‌گیرد باید کار روان شود سخت گیری ها در زمان اخذ وام کم شود.
وی افزود:باید مدیریت کنید کف زندگی مردم نه در اتاقتان و پشت میز اینها فایده ندارد و باز نارضایتی انباشته می شود.اگر وام ۱۵ میلیونی برای ازدواج در نظر گرفته شود و مردم نتوانند این وام را بگیرند هیچ فایده ای ندارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان