پدر افسر دوم نفتکش حادثه دیده سانچی عنوان کرد؛

حادثه کشتی سانچی در هاله ای از ابهام/دولت ایران از ابتدا پیگیر حادثه کشتی نفتکش نبوده است/خانواده ها در انتظار بیان حقیقت هستند

  • شناسه خبر: 137581
حادثه کشتی سانچی در هاله ای از ابهام/دولت ایران از ابتدا پیگیر حادثه کشتی نفتکش نبوده است/خانواده ها در انتظار بیان حقیقت هستند

.

خانه » سیاسی » حادثه کشتی سانچی در هاله ای از ابهام/دولت ایران از ابتدا پیگیر حادثه کشتی نفتکش نبوده است/خانواده ها در انتظار بیان حقیقت هستند
 به گزارش خانه خشتی ؛  پدر احسان ابولی افسر دوم نفتکش حادثه دیده سانچی در گفتگو با ارگ نیوز گفت:از روز حادثه تاکنون با ما هیچ تماسی در خصوص سرنوشت فرزندمان گرفته نشده است و دولت ایران هم اگر از دو سه روز اول بر اساس برداشتی که ما از اخبار رسانه‌های داخل ایران داریم پیگیر نبودند اما به نظر می رسد بالاخره پیگیر رسیدگی به این موضوع شدند.

ابولی عنوان کرد:اگر مسئولین کشور از روزهای اول به این موضوع رسیدگی می‌کردند شاید امیدهای بیشتری باقی بود علیرغم اینکه دولت چین  با این که روابط سیاسی خوبی با ایران دارد، متاسفانه  تاکنون کوتاهی کرده است.

وی ادامه داد:این مسئله کاملاً برای ما مبهم است که چگونه اثری از آن کشتی که با نفتکش برخورد کرده است پیدا نیست و اگر مواد شیمیایی و نفتی آتش گرفته است چطور به آن کشتی سرایت نکرده است.

پدر افسر دوم نفتکش حادثه دیده سانچی با تأکید بر اینکه از کلیه مسئولین انتظار داریم همه وقایع اتفاق افتاده را به ما خانواده‌های افراد حاضر در کشتی بگویند، نصریح کرد:طبق صحبتی که قبلاً با احسان پسرم داشته‌ام هرگونه اتفاقی که در نفتکش رخ دهد فوراً کاپیتان با رئیس شرکت ملی نفتکش تماس گرفته و موضوع را گزارش می‌دهد اما در این خصوص به ما خانواده ها از سوی شرکت ملی نفتکش چیزی گفته نمی شود.

وی افزود:انتظار داریم تا در گزارش مسئولین وضعیت قایق نجاتی که در سمت دیگر نفتکش بوده است مشخص شود چرا که ممکن است پسر من در آن قایق بوده و نجات پیدا کرده باشد.

ابولی با طرح این سوال که آیا از دولت‌های چین، ایران و ژاپن کسی پیگیر این موضوع شده است که قایق نجات کجاست، اظهار کرد:افرادی که در این کشتی بوده‌اند نیروهای زبده ای بودند و کاپیتان عروجی فردی کاملاً خوشنام و ورزیده بوده است و به نظر نمی رسد کوتاهی کرده باشند.

پدر افسر دوم نفتکش حادثه دیده سانچی در پایان با بیان اینکه هر اطلاعی که از سرنوشت فرزندم دارم تنها بر اساس گزارشات شبکه خبر است ، خاطر نشان کرد:لازم می دانم از همه همشهریان عزیزم در شهرستان بم که لطف کردند و در این چند روز به ما دلگرمی دادند تشکر کنم.

برچسب ها:
سانحه نفتکش سانچی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان