عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی:

آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد/ مصلحت نیست بیش ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد

  • شناسه خبر: 137551
آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد/ مصلحت نیست بیش ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تعللی که تاکنون آمریکا در اجرای برجام انجام داده اند، کافیست و نباید به آمریکا اعتماد کرد و در فکر این باشیم که روی خوش به ما نشان دهد.

خانه » سیاسی » آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از ما زمان می گیرد/ مصلحت نیست بیش ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد

به گزارش خانه خشتی ، یحیی کمالی پور درگفتگو با راه آرمان در واکنش به بیانیه اخیر ترامپ علیه ایران و تحریم ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی گفت: به نظر من نباید بیش از این نگاهمان به دست آمریکا باشد یا دلمان بلرزد که قصد انجام چه کاری دارد.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تعللی که تاکنون آمریکا در اجرای برجام انجام داده اند، کافیست و نباید به آمریکا اعتماد کرد و در فکر این باشیم که روی خوش به ما نشان دهد.

وی عنوان کرد: این زمان گرفتن ها هم برای این است که ما را در خوف و رجا نگه دارند  تا از حرکت های رو به جلوی خودمان باز بمانیم؛ در واقع گرفتن زمان از ما برای آنها کافیست که به اهداف خود برسند و چیزی از دست نمی دهند؛ آنها تعهداتی دارند که انجام نمی دهند و هرروز چیزی به تحریم ها اضافه می کنند.

کمالی پور تاکید کرد: باید از آمریکا دل کنده و راه خود را برویم  و آنها دنبال ما بدوند؛ به مصلحت نیست بیشتر ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید کاری کند که به جای اینکه ما در موضع انفعالی باشیم، آمریکا در این موضع و ما در موضع حمله قرار بگیریم؛ قرار گرفتن در موضع دفاع آسیب پذیری بیشتری نسبت به موضع حمله دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آمریکا تحریم یحیی کمالی پور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان