فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

سال اینده سال بسیار سختی برای دولت در بحث هزینه ها خواهد بود

  • شناسه خبر: 137208
سال اینده سال بسیار سختی برای دولت در بحث هزینه ها  خواهد بود

فرماندار رفسنجان گفت : سال اینده سال بسیار سختی برای دولت در بحث هزینه ها خواهد بود ولی مسیری را که دولت در راه شکوفایی اقتصاد انتخاب کرده است یقینا مسیر درستی است

خانه » اقتصادی » سال اینده سال بسیار سختی برای دولت در بحث هزینه ها خواهد بود

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری فرماندار رفسنجان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان  اظهار داشت :در دوره ۴ ساله اقای روحانی قیمتها کمتر از ۵۶ درصد رشد داشته ، رشد اشتغال در سالهای قبل ۲.۴ دهم درصد بوده است ولی  از سال ۹۳ تا ۹۵ این رقم به ۴ و هفت دهم درصد افزایش یافته و دولت توانسته ایجاد شغل نماید .

اسکندری نسب به مشکلات اقتصادی مردم اشاره داشت و بیان داشت  :تریبونها خدمات دولت را زیر سوال نبرند مردم یادشان رفته است که قبلا سود بانکها ۳۳ درصد بوده و این دولت این رقم را به ۱۸ درصد رسانده است  و ما به راحتی تمام خدمات دولت را زیر سوال می بریم .

وی افزود :سال اینده سال بسیار سختی برای دولت در بحث هزینه ها  خواهد بود ولی مسیری را که دولت در راه شکوفایی اقتصاد انتخاب کرده است یقینا مسیر درستی است و مقام معظم رهبری هم به مشکلات اقتصادی و گرانی ها واقف هستند .

فرماندار عنوان داشت :با وضعیت اقتصادی ایا توقع می رود  که ما با  ۱۶۰ هزار میلیارد تومان، شغل ایجاد کنیم اقتصاد مملکت و بانکها درست شود ؟بعد از ان طرف بدهکار هم باشیم این رویه خیلی رویه درستی نیست .

وی با اشاره به اینکه ۱۵۶۲ شغل وارد سامانه رصد شهرستان رفسنجان شده است گفت :از اول مهر امسال ۱۴۳ شغل در سامانه به ثبت رسیده است  و در این سه ماه ، رشد اشتغال خوب بوده است و تا پایان سال به سقف اشتغالی که استان برایمان تعیین کرده است، ۲۷۰۰ شغل، می رسیم .

اسکندری نسب تصریح کرد :مامی دانیم اگر امروز بانک سرمایه اش را حفظ نکند مشکلات زیادی در پی خواهد داشت بانکها باید انقدر تقویت شوند که منابع انها توسعه یابد تا بتوانند به ما وام بدهند و اشتغال ایجاد کنیم منبع درامدی که بتوانیم به وسیله ان شغل ایجاد کنیم منابع داخلی بانکهاست ،منابع داخلی بانکها از مردم است .

فرماندار تصریح کرد : کسانیکه سراغ مالیات رفته اند داد و فریادشان درامده ، در موسسات مالیاتی هر روز جلسه راه ندازی می شود ، تا کنون دولت ۱۱ هزار میلیارد تومان بابت سپرده های مردم پول داده در حالیکه  سرمایه خود موسسات مالی ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه ما انقلاب را ساده بدست نیاورده ایم که عده ای بخواهند ان را از بین ببرند افزود :تظاهرات علیه حکومت در خود کشورهایی چون امریکا و فرانسه هم اتفاق می افتد دنیا تکان هم نمی خورد در تظاهرات اخیر در کشورظرفیت کسانیکه به خیابانها امده به ۱۵ هزار نفر هم نرسیده است .

فرماندار از روز به یاد ماندنی روز ملت اقای هاشمی رفسنجانی یاد کرد و گفت :مردم در نوق و رفسنجان سنگ تمام گذاشته اند امروز ستون خیمه انقلاب در کنار معمار انقلاب ارام گرفت یاد و خاطره هاشمی از ذهن ها محو نخواهد شد .

برچسب ها:
دولت علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان گرانی هزینه ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان