چشمان منتظر مادر شهید خراسانی از راه برداشته شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 137122
چشمان منتظر مادر شهید خراسانی از راه برداشته شد / تصاویر

انتظار ۲۹ ساله مادر شهید منصور گروئیه خراسانی به پایان رسید و امشب فرزند شهیدش را به آغوش میکشد.

خانه » آخرین اخبار » چشمان منتظر مادر شهید خراسانی از راه برداشته شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، خیابان های رفسنجان انگار از هر روز شلوغ تر شده اند نزدیک بنیاد شهید نیز ترافیک سنگینی شده بود در هر صورت به ساختمان بنیاد شهید رسیدم در ورودی ساختمان آقای صابری رئیس اداره بیرون آمد و گفت به موقع رسیدی برویم خیابان امام ۱۰ کوچه کوهستانی ۱ .

وارد کوچه که شدیم در کنار ساختمان های نوساز ابتدای کوچه چهار گنبد خشت و گلی کوچک به چشم خورد مثل اینکه همینجا بود منزل شهید گروئیه خراسانی، منصور گروئیه خراسانی شهید تازه تفحص شده ای که قرار است پس از ۲۹ سال دوری از خانواده و دیارش بازگردد.

حاج آقا رمضانی پور امام جمعه رفسنجان هم از راه رسید وارد خانه شدیم عکس قاب گرفته پدر شهید در کنار فرزندش منصور را دیدیم گویا عباس گروئیه خراسانی که اصالتا اهل نیشابور است سالها پیش به رفسنجان مهاجرت می کند و دراینجا به شغل کشاورزی مشغول بوده است و الان ۱۲ سال است که به رحمت خدا رفته و مادر شهید را در انتظار فرزند شهیدشان تنها گذاشته است.

۴ برادر و سه خواهر بزرگوار شهید به استقبال می آیند از شناسایی شدن پیکر مطهر برادرشان خوشحالند.

گوشه حال این منزل کوچک مادر شهید با تسبیح در دست بر روی مبل نشسته و عکس قاب گرفته منصور نیز در کنارش قرار دارد.

سکینه بلوچی نزدیک به ۸۰ سال سن دارد می گوید فکر نمیکردم زنده بمانم و پسرم را ببینم. می گوید همیشه چشم انتظارش بودم دو هفته قبل خوابش را دیدم و با لباس سفیدی به دیدنم آمد.

مادر حتی روزی را که شهید به جبهه رفت نیز به یاد دارد و می گوید منصور به من گفت من دارم می روم جبهه غصه مرا نخورید اگر گریه کنید حضرت فاطمه ناراحت می شود.

حاج آقا رمضانی پور شروع به صحبت می کند از برکت شهید برای شهرمان رفسنجان گفت و اینکه حضور این شهید یک آگاهی بخشی و بصیرت مضاعفی را در جامعه ایجاد می کند.

آقای صابری در حال برنامه ریزی برنامه های استقبال و تشییع و خاکسپاری است قرار شده است امشب با حضور مسئولان از پیکر مطهر شهید در فرودگاه رفسنجان استقبال شود و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر نیز جمعه ۲۲ دیماه بعد از نماز جمعه از محل مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) به سمت گلزار شهدای رفسنجان برگزار شود.

شهید منصور گروئیه‌ خراسانی متولد ۴ تیر ماه سال ۴۵ و از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در ۲۱ تیر ماه سال ۶۷ در دهلران منطقه زبیدات عراق،عملیات پاتک عراق به شهادت رسیده است.

گزارش و عکس: مریم مرادی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان