دستگیری سارق محتویات خودرو با ۹ فقره سرقت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 137120
دستگیری سارق محتویات خودرو با ۹ فقره سرقت در رفسنجان

فرمانده انتظامی “رفسنجان” از دستگیری یک نفر سارق محتویات خودرو با کشف ۹ فقره سرقت توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دستگیری سارق محتویات خودرو با ۹ فقره سرقت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس ، سرهنگ “نصرالله عباسی” در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت های متعدد محتویات خودرو در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان به طور ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی سرنخ هایی را در خصوص شناسایی سارق به دست آورده و محل اختفا وی را کشف کردند.

سرهنگ “عباسی” گفت: کارآگاهان تجسس کلانتری ۱۳ با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه متهم شده وی را دستگیر و به محل کلانتری۱۳ دلالت دادند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی تخصصی و فنی کارآگاهان به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ۲ فقره سرقت موتورسیکلت  اعتراف کرد وحاضر به جبران خسارت مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از شهروندان خواست : کسانی که در حوزه کلانتری ۱۳ شهرک یادگار امام، صادق آباد و… خودروی آنها مورد سرقت قرار گرفته جهت شناسایی اموال خود به کلانتری مراجعه نمایند و همچنین توصیه های پلیس را جدی بگیرند و  وسایل نقلیه خود را در نقاط خلوت پارک نکرده ، خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر ، سوئیچ مخفی، قفل فرمان ، قفل پدال، و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.

 

 

برچسب ها:
دستگیری سارق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان