حمله تروریستی به زائران مشهدالرضا + تصاویر

  • شناسه خبر: 13672
حمله تروریستی به زائران مشهدالرضا + تصاویر

در کراچی پاکستان سه اتوبوس حامل زائران شیعه پاکستانی که از زاهدان ایران وارد کویته پاکستان شده بودند که بمب منفجر شد و ۲۰ نفر شهید شدند.  به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران،  این انفجار صبح امروزدر منطقه مستونگ بین مرز تفتان و شهر کویته پاکستان بوقوع پیوست. “طفیل بلوچ” یکی از  […]

خانه » آخرین اخبار » حمله تروریستی به زائران مشهدالرضا + تصاویر
در کراچی پاکستان سه اتوبوس حامل زائران شیعه پاکستانی که از زاهدان ایران وارد کویته پاکستان شده بودند که بمب منفجر شد و ۲۰ نفر شهید شدند.

 به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران،  این انفجار صبح امروزدر منطقه مستونگ بین مرز تفتان و شهر کویته پاکستان بوقوع پیوست.

“طفیل بلوچ” یکی از  مقامات محلی اعلام کرد: یک بمب کنترل از راه دور در مسیر سه دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی منفجر شد که بر اثر آن، یک اتوبوس منفجر شده و به دو اتوبوس دیگر خسارت وارد شد.

وی افزود: “در این حادثه ۲۰ تن شهید و ۲۵ تن زخمی شده اند. حال برخی از زخمی ها وخیم است.”

“اکبر حسین دورانی” دیگر مقام دولتی در کویته گفت: ۱۸۰ زائر شیعه در در مسیرشان به ایران و در اتوبوس هایشان، هدف حمله تروریستی قرار گرفتند. یکی از اتوبوسها به ۴۵ مسافر به شدت آسیب دید.”

هیچ گروهی تاکنون مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته اما در این مسیر تروریست های فرقه گرا همواره به زائران شیعه پاکستانی حمله می کنند.


برچسب ها:
حمله تروريستي به زائران مشهدالرضا حمله تروریسم در حمله تروریستی به شیعیان پاکستان دست کم 6 تن به شهادت رسیدند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان