درهمایش 9دی درکشکوئیه مطرح شد:

پرچم سبز ۸۸ همان قرآن بر سرنیزه کردن در صفین بود

  • شناسه خبر: 13657
پرچم سبز ۸۸ همان قرآن بر سرنیزه کردن در صفین بود

به گزلرش خبرنگار “خانه خشتی”حجت‌الاسلام محرابی زاده درهمایش ۹دی کشکوئیه اظهار داشت: بین فتنه‌ای که سران فتنه در انتخابات سال ۸۸ برپا کردند و فتنه‌های جمل، نهروان و صفین در زمان آقا امیرالمؤمنین (ع) تطابق‌هایی وجود دارد. وی با بیان این‌که ۹ دی، روز خلق حماسه‌ای بزرگ توسط ملت ولایتمدار و حسینی ایران در آن شرایط حساس […]

خانه » آخرین اخبار » پرچم سبز ۸۸ همان قرآن بر سرنیزه کردن در صفین بود

به گزلرش خبرنگار “خانه خشتی”حجت‌الاسلام محرابی زاده درهمایش ۹دی کشکوئیه اظهار داشت: بین فتنه‌ای که سران فتنه در انتخابات سال ۸۸ برپا کردند و فتنه‌های جمل، نهروان و صفین در زمان آقا امیرالمؤمنین (ع) تطابق‌هایی وجود دارد.

وی با بیان این‌که ۹ دی، روز خلق حماسه‌ای بزرگ توسط ملت ولایتمدار و حسینی ایران در آن شرایط حساس بود، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ کسانی در مقابل ولایت ایستادند که همانند کسانی که مقابل حضرت‌علی (ع) ایستادند.
محرابی زاده افزود: در فتنه ۸۸ ملت ایران شاهد بودند کسانی که روزی یار امام‌خمینی (ره) بودند و دوشادوش امام‌خمینی (ره) حرکت می‌کردند، در مقابل نظام ولایی و الهی قرار گرفتند.
امام جمعه کشکوئیه با اشاره به فتنه صفین در زمان امیرالمؤمنین (ع) گفت: دشمنان در فتنه صفین از اعتقادات دینی مردم سوءاستفاده کردند و قرآن‌ها را بر سر نیزه‌ها کردند و در همین فتنه ۸۸ نیز شاهد این بودیم که دشمن از رنگ سبز و پرچم سبز که نمادی از اعتقادات مردم بود، سوءاستفاده کرد و با نهایت بی‌شرمی به اعتقادات مردم توهین کرد.
وی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ نیز مانند فتنه‌های زمان حضرت امیرالمؤمنین (ع) بر سر پول، منصب‌های دنیوی و مال و مقام بود و به خاطر همین مادیات بی‌ارزش به همه دستاوردهای نظام و انقلاب پشت کردند و در مقابل ولایت دست به شمشیر جنایت بردند و هر چه مقام معظم رهبری آنان را رهنمود می‌کردند، دیگر اثر و فایده‌ای در کار آن‌ها نداشت و آنان همچنان کورکورانه راه خویش را می‌رفتند.
محرابی زاده  ادامه داد: تاریخ تکرار شدنی است و فتنه ۸۸ شکل دیگر از فتنه‌های صفین، نهروان و جمل است و می‌توان گفت که هر مکانی می‌تواند کربلا و هر زمانی عاشورا باشد، چراکه عمر سعدها و شمرها هنوز نمرده‌اند.
وی تصریح کرد: سران فتنه در مقابل ولایت قرار گرفتند و دین خدا را به‌خاطر حکومت‌های کوتاه چند ساله دنیوی فروختند و ننگ سران فتنه بودن را برای خود خریدند و خود را رسوا کردند.
امام جمعه کشکوئیه گفت: در حماسه ۹ دی، نظر امام‌زمان (عج) به نظام و ولایت الهی ایران بود و ملت بیدار ایران در مقابل سران فتنه حماسه‌ای الهی و ولایی از خود بر جای گذاشتند.

برچسب ها:
پرچم سبز 88 همان قرآن بر سرنیزه کردن در صفین بود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان