۹ دی، جلوه حفاظت الهی از نعمت نظام و انقلاب اسلامی است

  • شناسه خبر: 136501
۹ دی، جلوه حفاظت الهی از نعمت نظام و انقلاب اسلامی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و رییس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان، ۲۲ بهمن را روز اعطای نعمت پیروزی انقلاب به ملت ایران و تشکیل نظام اسلامی و ۹ دی را جلوه حفاظت و لطف الهی از این نعمت دانست.

خانه » سیاسی » ۹ دی، جلوه حفاظت الهی از نعمت نظام و انقلاب اسلامی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی از نهم دی ماه به عنوان روز عظیمی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و عظمت این روز را در ردیف عظمت روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ دانست.
وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن، روز اعطای نعمت پیروزی انقلاب به ملت ایران و تشکیل نظام اسلامی و ۹ دی، جلوه حفاظت و لطف الهی از نعمت نظام و انقلاب است؛ اظهار داشت: این هر دو، یعنی جلوه اعطای نعمت در ۲۲ بهمن و جلوه حفاظت از این نعمت در ۹ دی، هدیه و لطف الهی است.

حجت الاسلام علیمرادی ادامه داد: البته هر نعمتی و نیز حفظ هر نعمتی روی حساب و کتاب و اندازه و قابلیت و لیاقت است؛ خداوند متعال این ملت را لایق نظام اسلامی دید که آن را به ملت داد و یقیناً هم لایق دید که این نعمت را حفظ کرد زیرا خداوند وقتی دید این ملت همه حول محور لااله الاالله و همه پیوند ایمانی و اعتصام به حبل الله دارند و تحت رهبری دینی هستند و همه اسلام خواهی دارند، انقلاب را پیروز کرد.
رییس واحد رفسنجان افزود: همچنین خداوند وقتی دید این ملت، اسلام و انقلاب را می خواهد و ملت وقتی دیدند دشمنان پشت صحنه هستند و می خواهند این نظام را آسیب برسانند به میدان آمدند و خدای متعال هم این انقلاب را برای این کشور محفوظ نگه داشت لذا حفظ این نعمتِ بزرگ کار خدا است همانطور که دادن این نعمت هم کار خدا است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید قدر این مردم را شناخت و در خدمت آنان بود؛ رکن اصلی نظام را حضور مردم دانست و گفت: اگر مردم در صحنه حضور نداشته و خواهان نظام اسلامی نباشند، رهبر دینی ولو در سطح امیرالمؤمنین که امام معصوم هم باشد، نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی تأکید کرد: بدنه ملت باید در متن انقلاب و نظام محفوظ بماند و از کار آنها گره گشایی شود تا پیوند قلبی و اعتقادی آنان با نظام گسسته نشود.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان