تغییر چهره احمدی نژاد+تصاویر

  • شناسه خبر: 13647
تغییر چهره احمدی نژاد+تصاویر

جستجو در لابه‌لای سایر تصاویر و فیلم‌های مربوط به مصاحبه‌های تلویزیونی رئیس جمهور احمدی نژاد در داخل و خارج کشور نشان می‌دهد که رئیس جمهور همیشه از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نمای پشت سر خود استفاده می‌کرد. رخدادی که البته به هر دلیلی در مصاحبه تلویزیونی اخیر احمدی نژاد تکرار نشد و یک […]

خانه » اخبار ویژه » تغییر چهره احمدی نژاد+تصاویر
جستجو در لابه‌لای سایر تصاویر و فیلم‌های مربوط به مصاحبه‌های تلویزیونی رئیس جمهور احمدی نژاد در داخل و خارج کشور نشان می‌دهد که رئیس جمهور همیشه از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نمای پشت سر خود استفاده می‌کرد. رخدادی که البته به هر دلیلی در مصاحبه تلویزیونی اخیر احمدی نژاد تکرار نشد و یک بشقاب، جای پرچم مقدس ایران را گرفت.
به گزارش “خانه خشتی”؛ تغییر رئیس جمهور احمدی نژاد در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود و در اقدامی عجیب، یک بشقاب میناکاری! شده را در نمای پشت سر خود قرار داد.دو تصویر زیر مربوط به آخرین مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور احمدی نژاد و بشقابی است که در پشت سر رئیس جمهور دیده می‌شود.

این در حالی است که جستجو در لابه‌لای سایر تصاویر و فیلم‌های مربوط به مصاحبه‌های تلویزیونی رئیس جمهور احمدی نژاد در داخل و خارج کشور نشان می‌دهد که رئیس جمهور همیشه از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نمای پشت سر خود استفاده می‌کرد.

رخدادی که البته به هر دلیلی در مصاحبه تلویزیونی اخیر احمدی نژاد تکرار نشد و یک بشقاب، جای پرچم مقدس ایران را گرفت.

تصاویر زیر مربوط به مصاحبه‌های قبلی احمدی نژاد از سال ۸۴ تا مقطع مصاحبه اخیر است که در آنها پرچم جمهوری اسلامی ایران در پشت سر رئیس جمهور قرار دارد و به‌وضوح دیده می‌شود.

لازم به ذکر است که در عرف رسمی، رؤسای جمهور تمام کشورهای جهان هنگام ظاهر شدن در مقابل رسانه‌ها، به نمای پشت سر خود اهمیت زیادی می‌دهند و سعی می‌کنند این نما که در واقع جلوه‌ای از پشتیبانی رئیس جمهور یک کشور است را به مفاهیمی مثل پرچم آن کشور، گروهی از مردم، گروهی از نظامیان و … اختصاص دهند.

این انتظار وجود دارد که تیم رسانه‌ای دفتر ریاست جمهوری در مصاحبه‌های بعدی رئیس جمهور احمدی نژاد به این مقوله واضح! دقت بیشتری داشته باشند و سعی کنند نمادهای مهمتری مثل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و یا تمثال امام و رهبری را در این بک‌گراند با معنا مورد استفاده قرار دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها:
احمدی نژاد تغییر چهره احمدی نژاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان