شهردار رفسنجان در دیدار با هیات تحریریه خانه خشتی مطرح کرد:

بحث سیاسی وارد خدمات عمرانی و شهرداری نباید بشود

  • شناسه خبر: 136425
بحث سیاسی وارد خدمات عمرانی و شهرداری نباید بشود

شهردار رفسنجان گفت: بحث سیاسی وارد خدمات عمرانی و شهرداری نباید بشود ما یک شهر داریم به این فکر باشیم که شهری اباد داشته باشیم و اولویت بندی و پروژه ها را بررسی کنیم و محلات را هدف بگیریم عدالت در توزیع اعتبارات داشته باشیم .

خانه » اجتماعی » بحث سیاسی وارد خدمات عمرانی و شهرداری نباید بشود

به گزارش خانه خشتی ؛ محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان در دیدار مدیر مسئول وهیات تحریریه پایگاه خبری خانه خشتی رفسنجان با وی اظهارداشت :رسانه باید امین مردم و نهادهایی که برای مردم فعالیت می کنند باشد و همچنین  باید رابطه بین مردم و بخش های جامعه را  برقرارکند  .

وی بیان داشت :دستگاه ها با هم فرق دارد یکی زمینه پاسخگویی ان بیشتر است و مطالبات ان زیاد است یک دستگاه هم شاید وجود داشته باشد که بود و نبودش فرقی ندارد اما دربرابر، ماطلبه گری که مردم باید از دستگاه داشته باشند و رسانه به عنوان صدای مردم پیگیر مطالبات انهاست یک بحث و وظیفه ای به عنوان پاسخگویی داریم که باید متناسب با مطالبه های مردم پاسخگویی درست داشته باشیم .

شهرداری افزود :مجموعه روابط عمومی باید مشکلات را  پیگیر و رصد کند و  پاسخگو باشند ما سعی کردیم به دور از حاشیه و سیاسی پاسخگو باشیم در همه زمینه ها باید پاسخگویی اتفاق بیفتد و مراتبش متفاوت است ما از رسانه ها انتظار داریم نقد منصفانه کند حتی الامکان زیر سوال بردن معنی ندارد باید متناسب با شرایط نقد کنید.

وی بیان داشت :نتیجه گیری براساس قضاوت عادلانه باشد ،بر می گردد به اینکه ما چقدر به شهر و فعالیت در ان بها می دهیم ،مردم کار سیاسی را در شهرداری دوست ندارند شهرداری نهاد خدماتی و عمومی غیر دولتی است و از ان مردم است درست است که در انتخابات شهردار انتخاب می شود ولی اتفاقی که بعدش باید بیفتد باید فارغ از همه حاشیه های سیاسی باشد .

عظیمی زاده تصریح کرد :بعد از انتخابات اصلاح طلب و اصول گرا معنی ندارد ،شاید گرایش سیاسی من تند باشد ولی وقتی شهردارشدم نسبت به همه مردم مسئول هستم و این مسئولیت در رسانه است و رسانه مطالبه همه مردم است رسانه صدای گروه سیاسی خاصی نیست صدای همه مردم است و این ارزیابی و قضاوت، قضاوت عادلانه است .

وی اذعان داشت :بحث سیاسی وارد خدمات عمرانی و شهرداری نباید بشود ما یک شهر داریم به این فکر باشیم که شهری اباد داشته باشیم و اولویت بندی و پروژه ها را بررسی کنیم و محلات را هدف بگیریم عدالت در توزیع اعتبارات داشته باشیم و فعالیت کنیم ارباب رجوع هم باید بپذیرد که بدون رجوع به گذشته مسائل خود را مطرح کند .

شهردار گفت :ما از اینکه رفاه را در شهر ایجاد می کنیم هدف مقدسی داریم و رسانه باید فرهنگ مردم را هدف بگیرد و هدف مردم باید به سمت سوی کرامت پیش رود واین کار باعث می شود خیلی ازخطاها از بین برود مردم را باید به سمت سویی بکشایند که قدر شهر خود را بدانند و به این سرمایه اجتماعی توجه کنند شرایط ما جوری است که ما تحت نفوذ رسانه های داخلی و خارجی هستیم که مردم را هدف قرار گرفته اند رسانه باید فعالیت فرهنگی خود را به نحو احسن انجام دهد .

وی افزود :در این فضا و شرایط باز هم می بینیم جوانانی رشد می کنند که شهید مدافع حرم و عاشق ولایت می شوند و فعالیت هایی انجام می شود که شاید کمتر کسی در این دوره  انجام دهد ،اینها نتیجه تربیت رسانه ها است .

عظیمی زاده با بیان اینکه شهرداری و رسانه باید برای سازندگی شهر در کنار هم قرار گیرند گفت :ایرادات شهرداری باید منصفانه باشد ،ارزیابی بیرون بهتر از ارزیابی داخل خود شهرداری است شاید مسائلی باشد که من از بیرون به ان نگاه نکرده باشم و مردم ان را بهتر می بیینند رسالت رسانه و وظیفه ما بسیار سنگین است هر کدام به خطی میروند و توقعات مردم را بالا برد و باید به این اگاه باشیم که امکانات شهری هم بتواند پاسخگو باشد .

وی ادامه داد :شهرداری نمیتواند شهری با وسعت زیاد یکساله تمام کوچه ها و معابر ان را اسفالت کند پس شهرداری باید برنامه ریزی و اولویت بندی کند رسانه باید مشکلات مردم را  به ما بگوید و ما هم در صدد رفع ان باشیم .

 

برچسب ها:
بحث سیاسی شهرداری شهرداری رفسنجان محمدرضا عظیمی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان