مزدوری که برای فتنه ازشاه بحرین پول گرفت صلاحیت شهروندی ایران را ندارد چه رسد به کاندیداتوری

  • شناسه خبر: 13633
مزدوری که برای فتنه ازشاه بحرین پول گرفت صلاحیت شهروندی ایران را ندارد چه رسد به کاندیداتوری

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی”سعیر” سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی که با حضور صدها نفر از اساتید بسیجی سراسر کشور در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد گفت: فراموش نکنیم اگر ۹ دی را به سال شمسی […]

خانه » آخرین اخبار » مزدوری که برای فتنه ازشاه بحرین پول گرفت صلاحیت شهروندی ایران را ندارد چه رسد به کاندیداتوری

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی”سعیر” سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی که با حضور صدها نفر از اساتید بسیجی سراسر کشور در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد گفت: فراموش نکنیم اگر ۹ دی را به سال شمسی گرامی می داریم ریشه در عاشورای حسینی دارد همانگونه که قیام تاریخی ۱۵ خرداد در ۱۲ محرم حادث شد و باید مراقب بود که ثبت شمسی این وقایع در شناسنامه انقلاب، ما را از ریشه نهضت مان و نسبت انقلاب با کربلا غافل نکند.

سردار نقدی ۹ دی را روز قیام ملی خوانده و تصریح کرد: همانطور که انقلابمان حسینی الحدوث بود، حسینی البقا نیز مانده و ۹ دی روز قیام ملی ملت بصیر ما علیه فتنه گران عاشورا ستیز بود.

ایشان بقا و نجات موجودات را توام با خطرات، آفت ها و آسیب ها دانسته و افزود: آفت ها و آسیب هایی نیز انقلاب اسلامی را تهدید می کند که برای تعالی و پیشرفت بایستی با مقاومت و ایستادگی به مقابله با آنها برخواست.

وی ضمن برشمردن خطر ظالمین و مستکبرین بین المللی بیان کرد: دشمنان، عدالت را برنتافته و با غارت ملت ها به دنبال لذت و آسایش برای خود هستند و ملت ایران که سرآمد عدالت خواهی در جهان است همواره مورد طمع قدرت ها می باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اسلام را که جمیع فضایل است بزرگترین خطر برای دشمن توصیف کرده و خاطرنشان کرد: خطر استکبار برای ملت ما با تمام گستردگی و پشتوانه های مادی و مالی دشمن اعم از ثروت و تجهیزات کشنده، در مقابل تهدید داخلی که از درون انقلاب را تهدید می کند بسیار کوچک است.

ایشان خطاب به گروه ها و جریانات داخل کشور تاکید کرد: اگر وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم هیچ تهدید خارجی نمی تواند ما را تسلیم کند و عامل وحدت، دشمن را به زوال و نابودی می کشاند.

وی شرط یاری خدا را ایستادگی مردم دانسته و ادامه داد: خداوند بارها ثابت نموده است که اگر ما ایستادگی کنیم ما را یاری خواهد داد و پیروزی و نصرت مردم افغانستان مقابل اتحاد جماهیر شوروی و پیروزی حزب الله و مردم غزه مقابل صهیونیست های تا بن دندان مسلح، گواهی بر این مدعاست.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیجخطر اصلی را ضعف در ایمان درونی دانسته و گفت: بزرگترین تهدید انقلاب، افرادی هستند که پس از پیروزی، خودخواهی و دنیاطلبی آنان را فرا گرفته و علی رغم یار امامی بودن و پیشتازی در انقلاب، در پی کسب قدرت و انباشتن ثروت خود هستند.

ایشان در بیان ریشه تاریخی مدعیان امروز انقلاب، به اصحاب جمل اشاره کرده و تصریح کرد: کسانی که شمشیرشان بارها غم را از دل پیامبر عظیم الشان زدود و سابقه مجالست و ارتباط سببی و نسبی با پیامبر داشتند به جای استفاده صحیح از سوابق، به غارت خزائن ملت پرداختند.

وی به افرادی که در اوایل انقلاب در مصاحبت و مشایعت با امام بوده و دچار انحراف شدند اشاره کرده و افزود: امروز نیز عده ای در جلسات خصوصی، بدون هرگونه ابایی مقابل شعارهای انقلاب و راه و رسم امام ایستاده و به دنبال تقسیم ثروت ها برای خود هستند.

سردار نقدی الگوی حکومتی این عده قلیل را مبتنی بر الگوی شکست خورده غرب عنوان کرده و اظهار داشت: فرمول این افراد تشکیل چند حزب در داخل کشور برای تقسیم مسئولیت ها و ثروت ها میان خودشان است لذا شعارهای انقلابی را تمام شده دانسته و نمی خواهند مردم آزادانه انتخاب کنند.

ایشان به مراحل پیاده سازی مقاصد شوم فتنه گران نیز اشاره نموده و خاطرنشان کرد: این عده قلیل برای اجرای برنامه های شان به دنبال پیاده نظام هستند و نیروی میدانی آنها از همان آفت های نظام در حوزه فکر و اندیشه تامین می شود چرا که انقلاب ما انقلابی اعتقادی و فرهنگی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین این افراد را منافق صفت توصیف کرده و بیان کرد: آنان برای اغنای پیاده نظام جرات بیان صحبت های خصوصی شان را نداشته فلذا شعارهای خود را به عبارات و لغاتی متناسب با مخاطب مزین می کنند همانگونه که در قرآن کریم برای این منافق صفتان آمده است آنها با شعار اصلاح طلبی می آیند.

وی به شعارهای فریبنده این جریانات اشاره نموده و گفت: آرای مردم، آزادی احزاب، خصوصی سازی و… فریبکاری های آنان است چرا که از نگاه آنها خصوصی سازی انباشت ثروت ملت توسط عده ای قلیل است و آنها به دنبال مشارکت مردم در اقتصاد نبوده و نیستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیجفتنه ۸۸ را تلاقی جریان ناکثین، مارقین و قاسطین دانسته و تصریح کرد: تمام این سه جریان برای شکست ملت، یکجا به صحنه آمدند؛ دشمنان بیرونی با تمام ابزار رسانه ای و مواضع همه سردمدارانشان، منحرفین داخل با غبارآلودن فضا و عده ای پیاده نظام فریب خورده نیز با آتش زدن ماشین ها به صحنه آمدند.

ایشان وحدت این سه جریان را ظاهری و تاکتیکی خوانده و افزود: آنها مجبورند زور و توان خود را جمع کنند به همین خاطر وقتی گروهی از آنها در روز عاشورا فتنه انگیزی می کند گروه دیگر اینها را خداجو معرفی می کند و حاضر به مرزبندی نمی شود چون می داند که ضعیف خواهد شد اگر چه تمام استطاعت و توانایی آنها نتوانست ذره ای مقاومت ملت را کم کند و بصیرت و ایستادگی مردم عزیزمان آنها را به شکست وادار کرد.

سردار نقدی حمایت استکبار را از فتنه گران یادآور شده و ادامه داد: اصلاحاتی که مرفهین بی درد و عده ای مفت خورِ گردن کلفت با ثروت خودشان برای خروج از حاکمیت می خواهند اجرا کنند فقط به درد آمریکا می خورد و درد آمریکا را دوا می کند نه ملت ایران را.

وی اصلاحات را تنها توسط انسان های دردکشیده در انقلاب عملی دانسته و تاکید کرد: آدم های جنایتکاری که برای خروج از زندان میلیاردها تومان وثیقه می گذارند و به قول معروف پول جیبی بچه هایشان است نمی توانند انقلاب را اصلاح کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هر کس مرزش را با فتنه گران مشخص نکند خود نیز فتنه گر است و باید به همان جایی برود که صهیونیست ها رفتند.

سردار نقدی در پایان سخنان خود، مقاومت ملت ایران را عبرتی برای فتنه گران دانسته و اظهار داشت: خدا پاداش مقاومت هشت ماه دفاع مقدس را در سال ۸۸، بیداری اسلامی قرار داده و خدا را بر این پیروزی ها شکر می نهیم.

گفتنی است در این همایش علمی که از سوی سازمان بسیج اساتید دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد مقالاتی نیز در تبیین ابعاد و زوایای فتنه توسط اساتید و نخبگان قرائت شده و تصاویر فتنه گران نیز بازپخش شد.

برچسب ها:
مزدوری که برای فتنه ازشاه بحرین پول گرفت صلاحیت شهروندی ایران را ندارد چه رسد به کاندیداتوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان