رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان:

۹ دی به تمامی فتنه گران حقانیت کلام خدا را یادآور شد

  • شناسه خبر: 13604
۹ دی به تمامی فتنه گران حقانیت کلام خدا را یادآور شد

در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی

خانه » آخرین اخبار » ۹ دی به تمامی فتنه گران حقانیت کلام خدا را یادآور شد

به گزارش “خبرنگار “خانه خشتی”،حجت الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان در خطبه های دوم نمازجمعه، بیداری اسلامی را حاصل انقلاب دانست و افزود: این بیداری که در خاورمیانه و در کشورهای اسلامی رخ داده و چهره زشت و کثیف استکبار جهانی را برملا کرده، حاصل انقلاب شکوهمند اسلامی و پیش بینی هایی که امام سفر کرده فرموده است می باشد. و ایشان این چراغ را روشن کرده و هرگز خاموش شدنی نیست.
وی اظهار داشت: آنان توطئه جدیدی که در کشور سوریه اتفاق افتاده را مانند اژدهایی می دانند در کشور خاورمیانه، که سر این اژدها ایران است، دمش حزب الله و کمرش سوریه می باشد و آنها می خواهند کمر این اژدها را بزنند اما کمر خودشان شکست.
حجت الاسلام حسینی ۹ دی ماه را روزی دانست که دست قدرت خدا در دفاع از حریم ولایت از آستین ملت ایران بیرون آمد و به تمامی فتنه گران حقانیت کلام خدا را یادآور شد.
وی خاطر نشان کرد: ۹ دی ماه همان روزی است که امام المسلمین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، با تأثیر از امام راحل در نامگذاری قیام مردمی ۱۵خرداد آن را یوم الله نامیدند و انقلاب اول صورت گرفت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب سوم کور کردن چشم فتنه گران بود که در نهم دیماه اتفاق افتاد. و در پایان درود بر غیور مردان ایران سرافراز اسلامی که با پشتیبانی و حمایت خود چشم دشمن را کور کردند.
در ضمن نمازجمعه این هفته با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، پیروی از ولایت اساس این نظام است، زنده و جاوید باد یاد شهیدان ما، اطاعت ازرهبری سفارش امام است همراه بود.

برچسب ها:
9دی 9دی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان