پدر شهید حججی در مصاحبه اختصاصی با خانه خشتی عنوان کرد:

مردم رفسنجان سنگ تمام گذاشتند / پیام شهدا پیروی از ولایت فقیه است

  • شناسه خبر: 136035
مردم رفسنجان سنگ تمام گذاشتند / پیام شهدا پیروی از ولایت فقیه است

پدر بزرگوار شهید محسن حججی گفت: همه شهدا یک پیام و یک راه دارند راه شهدا را علی ابن ابیطالب(ع) است راهی است که حضرت امام(ره)۳۸ سال ترسیم کردند و انهم پیروی از ولایت فقیه است

خانه » فرهنگی مذهبی » مردم رفسنجان سنگ تمام گذاشتند / پیام شهدا پیروی از ولایت فقیه است

پدر بزرگوار شهید حججی که برای حضور در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان شب گذشته میهمان مردم شهید پرور این خطه بود در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری خانه خشتی اظهار داشت: استقبال مردم بی نظیر است در همه استان ها به ویژه مردم رفسنجان که سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: خدا را شکر می کنیم که مردم ما همیشه در صحنه هستند و این را ثابت کردند.

بزرگوار شهید حججی گفت: همه شهدا عزیزند و قابل احترام ، محسن لایق شهادت بود خوش برخورد بود و به طور کلی بنده خوبی برای خدا بود.

وی به ذکر خاطره ای از شهید گرانقدر پرداخت و بیان داشت: فرمانده ارتشی که آقا محسن آنجا خدمت میکرد تعریف می کند که من سربازی به نظم محسن ندیدم من یک و نیم سال با او زندگی کردم بهترین سرباز دوران خدمت بود من مرخصی تشویقی به خاطر نماز اول وقت به او اعطا کردم.

وی از زبان این فرمانده ادامه داد: تمام بیدار باش هایش را زده یعنی ساعت ۳ و نیم نصف شب در خط ایشان هرفتم دیدم برای نماز شب بلند می شوند .

پدر گرانقدر شهید گفت: رضایت خداوند در رضایت خلق خداست اگر خلق خدا از دست کسی راضی باشندخدا هم از دستش راضی است و خدا را شکرمی کنم که محسن اینگونه بود.

حججی در پایان اظهار داشت: صحبتی برای مردم عزیز ایران دارم لازم نیست همه شهدا را بشناسیم یک شهید را درست بشناسیم کافی است، همه شهدا یک پیام و یک راه دارند راه شهدا را علی ابن ابیطالب(ع) است راهی است که حضرت امام_ره)۳۸ سال ترسیم کردند و انهم پیروی از ولایت فقیه است، پشت سر ولی فقیه باشیم تا انشالله موفق باشیم.

 

برچسب ها:
پدر شهید محسن حججی مردم رفسنجان ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • hm

    قدیس سازی از شهدا باعث میشود دیگر کسی خود را هم سطح آنها نداند. ان شا الله همه ما عاقبت بخیر شویم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان