سردار کاجی مطرح کرد :

کمتر از ۲۵ سال شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود

  • شناسه خبر: 135870
کمتر از ۲۵ سال شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود

سردار کاجی گفت :شهید حججی اعظم مصیبت نیست حجت خدا بود امروز با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است با کمتر از ۲۵ سال شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود ،شهدای دفاع مقدس ،کربلا را ازاد کرد اگر پای اعتقاد شهدا بایستیم بایستیم مسجد الاقصی هم آزاد خواهد شد .

خانه » رفسنجان » کمتر از ۲۵ سال شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود

به گزارش خانه خشتی ؛سردار کاجی امشب در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان اظهار داشت :وقتی انقلاب شد دنیا به دو بلوک شرق و غرب بود و جمهوری اسلامی تنها کشوری بود که  از اسلام ناب محمدی حرف زد و دشمن از همان اوایل انقلاب کمر همت برای از بین بردن ایران بستندند .

وی با اشاره به اینکه امشب در جشن پیروزی جبهه انقلاب جمع شدیم تا قدردان امام و رهبری و شهدا باشیم بیان داشت : ۱۹ عملیات بزرگ و متوسط انجام دادیم ۱۱ هزار شهید در این عملیاتها تقدیم انقلاب شد عملیات خیبر انقدر سخت بود که صدا به صدا نمی رسید .

سردار کاجی به سختیهای جنگ دوران دفاع مقدس و شهدای گمنام ان زمان اشاره کرد و افزود :در آزادسازی خرمشهر ۶ هزار شهید داده ایم ما در مقابل دشمن ایستادیم ، شهید و اسیر دادیم تا وحدت خود را حفظ کنیم و پای حرف امام و ارمان های ایشان  ایستادیم تا پیروز شدیم .

وی تصریح کرد :امروز دو هزار از جبهه ایران ایستادیم مقاومت کردیم امروز در جشن امشب یکبار دیگر حرفها و ارمانهای امام را مرور خواهیم کرد امروز حرفهای امام راحل درست از اب درامده است که زمانی فرمودند صدام رفتنی است .

سردار کاجی تاکید داشت :ما از ال علی(ع) و پیرو صحبتهای  امام راحل هستیم ،انقلاب ما در کشورهای اسلامی عربی الگوی همگان شده است ،زندگینامه شهدای ما  درس و الگوی جوانان کشورهای اسلامی شده است در جبهه عراق سوریه و حلب سنی ها با پیشانی بندیهای یا علی به سرشان، شهید شده بودند .

وی اضافه کرد :شهید حججی اعظم مصیبت نیست حجت خدا بود شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را یادمان نرود ،امروز با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است با کمتر از ۲۵ سال شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود ،شهدای دفاع مقدس کربلا را ازاد کرد اگر پای اعتقاد شهدا بایستیم بایستیم مسجد الاقصی هم آزاد خواهد شد .

سردار کاجی اذعان داشت :ای کاش مسئولین و دانشگاهیان ما یکبار دیگر با فضای عطر بویی که شهید حججی در کشور ایجاد کرده اند مادران شهید را به مجالس بیاورند تا خاطرات شهدا را اززبان انها بشونیم .

وی در ادامه گفت :اگر پای ارمانهای امام راحل و ارمان های ایشان و مسیر شهدا بمانیم وعده امام راحل در خصوص ازادسازی مسجد الاقصی نزدیک خواهد بود .

برچسب ها:
دانشگاه ازاد رفسنجان سردار کاجی یادواره شهدای مدافع حرم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان