نائب قهرمان وزنه برداری جهان:

۲۲ سال تلاش برای نام رفسنجان / درد ما این است که به ما توجه نمی شود

  • شناسه خبر: 135775
۲۲ سال تلاش برای نام رفسنجان / درد ما این است که به ما توجه نمی شود

منصور پور میرزایی گفت :باید به ورزشکاران نگاه ویژه شود تا در سالهای اینده هم بتوانیم پهلوانان دیگری هم داشته باشیم کسانی هستند که می توانند قهرمان جهان و افتخار شهرستان باشند .

خانه » ورزشی » ۲۲ سال تلاش برای نام رفسنجان / درد ما این است که به ما توجه نمی شود

به گزارش خانه خشتی ؛ منصور پور میرزایی نائب قهرمان وزنه برداری جهان و پهلوان رفسنجان در مراسم استقبال مسئولین از وی در فرمانداری ضمن تشکر از مسئولین و مردم اظهار داشت : تلاش خود رادر ۲۲ سال جوانیم انجام دادم تا در ورزش شهرستان رو سفید و افتخاری برای رفسنجان باشم و نام این شهر را جاویدان کنم .
وی بیان داشت :تمام مدارکی که کسب کردم حاصل تلاش ۲۲ ساله و جوانی خود می دانم ،با توجه به سختیهایی که این ورزش دارد سعی کردم تلاش خود را برای کسب مقام بکنم در این مسیر چالش هایی هم وجود دارد در ۴ دوره المپیک سهیمه گرفتم ولی به دلیل رشته وزنه برداری توفیق شرکت در المپیک برایم حاصل نشد .
پور میرزایی تصریح کرد :شرایط سختی برایم بود این ورزش با ورزش همگانی فرق دارد باید از جان مایه گذاشت تا بتوانی افتخاری کسب کنی این افتخارات به اسانی بدست نمی اید .
وی با بیان اینکه رفسنجان استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف ورزش را داراست گفت :رفسنجان در زمینه های ورزشی مستعد است ولی متاسفانه به دلیل عدم حمایت ،ورزشکاران طرد و از بدنه ورزش جدا می شوند .
منصور پور میرزایی با اشاره به اینکه فقط حمایت مالی از ورزشکاران کافی نیست باید حمایت معنوی هم شامل حال انها باشد افزود :باید به ورزشکاران نگاه ویژه شود تا در سالهای اینده هم بتوانیم پهلوانان دیگری هم داشته باشیم کسانی هستند که می توانند قهرمان جهان و افتخار شهرستان باشند .
وی تاکید داشت :قهرمانان ما شغل مناسب و ثابت و منبع درامدی ندارند ،در سه سال اخیرکه مدارک جهانی کسب کردم مسئولین ما از کنار ان به سادگی رد شدند ، بنده سه مرتبه درخواست زمین کردم برای باشگاه ،در این دو سال هیچ توجه ای به من نشد و من مجبور شدم جایی را اجاره کنم ،درد ما این است که به ما توجه نمی شود ما توقع نداریم زمین مجانی در اختیار ما بگذارند حداقل امتیازی به ما میدادند که گره مشکل ما حل می شد .
پور میرزایی ادامه داد :در پایان از همه مربیان و کسانیکه من را در امر ورزش یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم .

برچسب ها:
رفسنجان منصور پورمیرزایی نائب قهرمان جهان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان