رئیس کمسیون اقتصادی مجلس؛

پیگیری حادثه فلش در مجلس

  • شناسه خبر: 135689
پیگیری حادثه فلش در مجلس

دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان شب گذشته در حاشیه آئین نکو داشت روز دانشجو در تالار خیام درگفتگو با خبرنگار خانه خشتی از پیگیری حادثه فلش خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » پیگیری حادثه فلش در مجلس

به گزارش خانه خشتی؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان شب گذشته در حاشیه آئین نکو داشت روز دانشجو در تالار خیام درگفتگو با خبرنگار خانه خشتی از پیگیری حادثه فلش خبر داد.

دکتر پور ابراهیم در پاسخ این سؤال که آیا در رابطه با حادثه فلش شرکت مس پیگیری انجام‌گرفته است یا خیر گفت: یک گزارش کمسیون صنایع دارد تهیه می‌کند. قرار شده است این گزارش را به نمایندگان استان هم بدهند. هم میزان خسارتی که اتفاق افتاده است به مفهوم از بین رفتن امکانات و تجهیزات است و هم خسارت به مفهوم عدم النفع، چون فعالیت اتفاق نمی‌افتد در عمل فروشی نیست و آن عدم النفع باید برسی شود. مجموع این خسارت‌ها هم تجهیزات و هم توقف فعالیت که به‌واسطه آن عدم نفع تعریف می‌شود. قرار شد تهیه بشود. فکر می‌کنم گزارش اولیه آن‌هم آماده‌شده است. در کمیسیون صنایع یعنی کمسیون مربوطه اش نهایی می‌شود. قرار شده است به مجمع نمایندگان هم بدهند. انشالله ما گزارشش را می‌گیریم و توضیحات مربوطه را می‌دهیم. ایشان در پاسخ به این سؤال که علت روی دادن این حادثه هم موردبررسی قرار خواهد گرفت؟ گفت: معمولاً در این گزارش‌ها یکی دلیل وقوع است یکی پیشنهادهایی برای جلوگیری از تکرار در آینده است یکی هم خسارت‌ها است.

 

خبرنگار :امیررضا دهشیری

برچسب ها:
حادثه فلش فاجعه فلش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مسعود

    باز خوبه يه نماينده فعال و پيگير ونسبتا" دلسوز در استان داريم.

    شهروند

    خدا خیرتان بدهد آقای دکتر ، پیگیر باشید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان