گلایه نماینده مردم جیرفت از عدم اجرای قانون بازنشستگی توسط استاندار کرمان

  • شناسه خبر: 135593
گلایه نماینده مردم جیرفت از عدم اجرای قانون بازنشستگی توسط استاندار کرمان

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:  باتوجه به اطلاعاتی که دارم، ۶۹ نفر از مدیران کل، معاونین، فرمانداران و معاونین استاندار مشمول قانون بازنشستگی هستند و نهایتا مدت زمان تنظیم شده ومهلت مقرر شده برای اجرای این قانون، در حال تمام شدن است و ضمانت اجرایی آن مشخص است.

خانه » اقتصادی » گلایه نماینده مردم جیرفت از عدم اجرای قانون بازنشستگی توسط استاندار کرمان
به گزارش خانه خشتی ، یحیی کمالی پور در گفتگو با راه آرمان با طرح این سوال که چرا استاندار کرمان قانون بازنشستگی را در استان اجرا نمی کند، گفت: با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم، ۶۹ نفر از مدیران کل، معاونین، فرمانداران و معاونین استاندار مشمول قانون بازنشستگی هستند و نهایتا مدت زمان تنظیم شده و مهلت مقرر شده برای اجرای این قانون، در حال تمام شدن است و ضمانت اجرایی آن مشخص است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا استان کرمان از سایر استان ها عقب تر است و استاندار نسبت به اجرای قانون بازنشستگی تسریع نمی کند؟

وی خاطرنشان کرد: این قانون به دلیل ضرورت هایی که در جامعه وجود داشت تصویب شده و انتظار می رود استاندار کرمان به عنوان فردی که اهل جبهه و جهاد است، بیشتر به اجرای قوانین در حوزه استان توجه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استاندار کرمان قانون بازنشستگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان