امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد :

تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد

  • شناسه خبر: 135568
تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد

امام جمعه رفسنجان گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب این تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف و فلسطین منجر خواهد شد.

خانه » سیاسی » تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: از تلاش های نیروی انتظامی که کار سخت برقراری امنیت را برعهده دارند تشکر میکنیم. امیدواریم هم نیروی انتظامی و هم دستگاه قضا نسبت به سارقین اهتمام بیشتری داشته باشند و با جدیت برخورد کنند.
وی در ادامه ضمن محکوم کردن صدور فرمان ترامپ مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل افزود: این تصمیم یک اضطراب و نگرانی را برای ملت های مسلمان ایجاد کرد. این تصمیم ابلهانه، تحریک آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن آشکار سازی و رسوایی در آشکار ساختن نیّات پلید و شوم و شیطانی در دولت مستکبر و مستبد آمریکا و بی اعتبار کردن این کشور نزد آن کشورهای جهان فکر میکنند که آمریکا منجی و نجات دهنده است.

رمضانی پور ادامه داد: در داخل کشور و شهر های ماهم هستند افرادی که فکر میکنند آمریکا میتواند بهترین کار را برای ما بکند، بهترین زندگی، صلح و ثبات را میتواند برای ما ایجاد کنند؛ بعضی ها چنین خیال هایی را دارند.
وی خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب این تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف و فلسطین منجر خواهد شد.
رمضانی پور بیان داشت: فلسطین بسیار بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین؛ محور اصلی وحدت و توجه و قبله اول همه ما مسلمانان باقی خواهد ماند و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.
خطیب جمعه رفسنجان اظهار داشت: ملت ایران این اقدام را به شدت محکوم میکند و از همه ی مجامع بین المللی، کشورهای صاحب نفوذ به ویژه کشور های اسلامی میخواهد برای حفظ ثبات و استقرار منطقه مانع اجرا شدن این اقدام آمریکا بشوند که تنها به سود رژیم صهیونیستی خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: مردم شهید پرور رفسنجان ضمن اعلام همبستگی کامل خود با مردم فلسطین بار دیگر مسئولیت مهم جامعیت بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد در پایان دادن به اشغال فلسطین و قدس شریف و کمک به مردم این سرزمین جهت دستیابی به حقوق مسلّم اساسی شان را مورد تاکید قرار میدهد.

رمضانی پور در پایان از خدمات حاج سید یحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: ایشان قریب به ۴۰ سال امامت جمعه و نمایندگی مقام عظمی ولایت و هم در زمان امام راحل و هم اکنون را برعهده داشتند و هم اکنون خودشان به علت کهولت سن کناره گیری کردند.

وی افزود: هم اکنون کسی که آشنا و واقف به همه ی امور استان هستند و یک روحانی فاضل، اندیشمند و توانا که تجربه ۱۶ ساله امامت جمعه را دارند و امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری آقای محمدی گلپایگانی اولین خطبه را ایراد میفرمایند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان