فرمانده سپاه رفسنجان در یادواره شهدای دقوق آباد مطرح کرد:

خاورمیانه امروز تحت فرمان فرماندهی کل قواست

  • شناسه خبر: 135538
خاورمیانه امروز تحت فرمان فرماندهی کل قواست

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: خاورمیانه امروز تحت فرمان یک فرمانده کل با سربازانی همچون سردار سلیمانی است و همه کشورهای اسلامی تحت فرمان رهبری شیعی می روند.

خانه » سیاسی » خاورمیانه امروز تحت فرمان فرماندهی کل قواست

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان عصر در مراسم یادواره سردار شهید حاج علی محمدی و ۱۹ تن از همرزمانش که عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) دقوق آباد نوق رفسنجان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات ستاد برگزاری یادواره شهداء در برپایی این مراسم اظهار داشت: دهرچه با برپایی این یادواره ها از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بگوییم باز هم کم است اما تنها نباید به تعریف خاطره بسنده کنیم.

وی افزود: تداوم تعریف کردن از سیره شهدا ضرورت دارد باید بگوییم تا فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های بعدی منتقل شود.

سلطانی خاطر نشان کرد: خوب است امروز همه ما در هر پست مقام بتوانیم در محضر شهداء یک گزارش کار بدهیم باید به خودمان ببالیم که اگر شهداء در دهه شصت در مقابل دشمن ایستادند امروز هم جوانان این مرز بوم در برابر دشمن ابلیسی قرار دارند و مقابله می کنند.
فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه امنیت امروز مدیون خون شهداست تصریح کرد: با رهبری و فرماندهی عالمی مدبر و شجاع این اتفاق افتاده که سربازانی مثل سردار سلیمانی در دنیا الگو شده است، رزمندگان ما هشت سال مظلومانه جنگیدند و امروز دنیا در برابر جمهوری اسلامی سر تعظیم فرو می آورد.
وی بیان داشت: امروز به شهدا می گوییم که درس از شما باعث شد که سردار سلیمانی چنین افتخار آفرینی کند و شهید حججی صحنه عاشورای اباعبدالله را در سوریه رقم بزند و به عنوان یک پاسدار ایرانی چهره جهانی شود و این باعث خرسندی است.

سلطانی ادامه داد: به شهدا می گوییم که حاج قاسم فرمانده شجاع شما امروز هم حاضر است که سازمان سیای آمریکا گریان و عصبانی است که نامه مرا سلیمانی باز نکرده و پس فرستاده است.

وی بیان داشت: امروز به شهدا می گوییم که همان رژیم بعثی عراق امروز در کنار داعش به مبارزه علیه ملت خود برخواسته و این شاگردان شما بودند که به عنوان مدافع حرم به عنوان بسیج مردمی با نگاه به مرجعیت و ولی فقیه و تحت فرمان حاج قاسم سلیمانی در مقابلشان ایستادند.
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی ما الگو شد که تمدن اسلامی را نه در خاورمیانه بلکه در جهان اسلامی رقم زند و برای حکومت امام زمان(عج) زمینه سازی کند.
سلطانی اظهار داشت: این سربلندی نتیجه خون شهدای عزیز است و شهدا بدانند که اگر نبودند قدم از قدم نمی توانستیم برداریم.

وی افزود: خاورمیانه امروز تحت فرمان یک فرمانده کل با سربازانی همچون سردار سلیمانی است و همه کشورهای اسلامی تحت فرمان رهبری شیعی می روند.
سلطانی بیان داشت: در یمن دیدیم  که انصارالله بعد از سه سال بمباران عربستان به عزت رسیدند و عربستان به زانو در آمد؛ امروز امریکا در نقشه هایی که در خاورمیانه کشید سردرگم شده است.
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: تصمیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عنوان یک دیوانه فرمان انتقال پایتخت صهیونیسم به فلسطین را صادر کرد و این سردرگمی و شکست آمریکا را نشان می دهد و قطعا یک انتفاضه و وحدت دیگر در فلسطین به راه خواهد افتاد و   عزت حزب الله بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا درس شجاعت و خاکی بودن و اخلاص را یاد دادند تصریح کرد: امروز همه مردم ایران اسلامی که در حمایت از سپاه که مورد تخریب دشمن در فضای مجازی قرار گرفت در هر گروه و جناح بلند شدند بسیجی هستند.
سلطانی گفت: در بحث مسائل داخلی کشور نیز سپاه به عنوان نیروی مردمی باید حضور یابند در زلزله کرمانشاه رهبری نامه می نویسند و تاکید بر حضور ارتش و سپاه و بسج می کنند، هم اکنون در اسکان موقت زلزله زدگان عزیزان سپاه جلودار است.

وی خاطر نشان کرد: تاسیس سپاه پاسداران دور اندیشی امام(ره) بود اگر پاسداران ما تحت عنوان مدافع حرم در غربت جان نمی دادند وضعیت بهتر از افغانستان و پاکستان نبود این امنیت را مدیون شما مردم و وحدت تحت رهبری ولی فقیه و از خود گذشتگی مدافعان حرم هستیم.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان