به مناسبت اعیاد مبارک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می شود؛

جشن بزرگ خانوادگی در مجتمع افصح هجری رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 135456
جشن بزرگ خانوادگی در مجتمع افصح هجری رفسنجان / تصاویر

به مناسبت اعیاد مبارک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) جشن بزرگ خانوادگی با حضور گروه هنری شهرزاد در مجتمع افصح هجری رفسنجان در حال برگزاریست.

خانه » فرهنگی مذهبی » جشن بزرگ خانوادگی در مجتمع افصح هجری رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت اعیاد مبارک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) جشن بزرگ خانوادگی با حضور هنرمندان صدا و سیما در مجتمع افصح هجری همراه با برنامه های شاد و جذاب از روز شنبه ۱۱ آذرماه برگزار می شود و تا ۱۷ آذرماه ادامه دارد.

گروه هنری شهرزاد رفسنجان گرداننده این جشن بزرگ خانوادگی است.

شاه نظری مسئول گروه هنری شهرزاد در گفت و گو با خانه خشتی در این باره اظهار داشت: سه سال است که جشن بزرگ خانوادگی در افصح هجری برگزار می شود ابتدا در دانشگاه ازاد بود و هر سال ده تا دوازده شب در دو سانس اجرا میشد اما به دلیل استقبال گرم مردم رفسنجان امسال در سه سانس که ساعتهای‌۵_۷و۷_۹و۹_۱۱است اجرا میشود.

وی ارائه خدماتی همچون اهدا جوایز و گریم چهره کودکان به شکل رایگاه و تقدیم شام رایگان به شرکت کنندگان را وجه تمایز این جشن با سایر برنامه های اجرایی عنوان کرد و گفت: این کار با هزینه بلیط پایین برای شاد شدن مردم برگزار می شود و هیچ ارگانی از ما حمایت مالی نمیکند همه هزینه را خودمان و چند کسبه شهر متقبل شدیم.

شاه نظری با بیان اینکه از مسئولین انتظار حمایت داریم بیان داشت: از اداره آموزش و پروش درخواست حمایت کردیم که بتوانیم تراکت های تبلیغی را داخل مدارس پخش کنیم اما حمایت چندانی نشد؛ این تبلیغات انجام شده در سطح شهر جواب نمی‌دهد باید یک کار مستمر داشته باشیم با این تبلیغات کم مجبور هستیم قیمت بلیط ها را بالا ببریم که در این صورت همه اقشار جامعه نمیتوانند شرکت کنند.

وی تصریح کرد: این کار نیازمند تبلیغات گسترده است و هیچ ارگانی با ما همکاری لازم را ندارد، اگه مردم بدانند که قیمت بلیط ها دوازده هزار تومان است سالن پر از جمعیت میشود اما جلوی تبلیغات ما را میگیرند.

شاه نظری گفت: هیچ چیزی به ما امید نمی‌دهد و حامی نداریم و تنها فرمهای نظر سنجی مردم است که به ما قوت قلب میدهد.

وی با بیان اینکه بیست و دوم بهمن ماه هم باز جشن خانوادگی داریم اظهار داشت: این جشن تا تاریخ ۱۷ آذر در مجتمع افصح هجری ادامه دارد.

خبر از ریحانه حسن رحیمی

عکس از مهدی محمودی مقدم

برچسب ها:
جشن خانوادگی گروه هنری شهرزاد مجتمع افصح هجری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان