مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در یادواره شهدای صنعت مس مطرح کرد:

یادواره شهداء از زیباترین مصادیق کارهای فرهنگی / این امنیت محصول خون ۲۲۵ هزار و ۸۵۱ شهید است

  • شناسه خبر: 135272
یادواره شهداء از زیباترین مصادیق کارهای فرهنگی /  این امنیت محصول خون ۲۲۵ هزار و ۸۵۱ شهید است

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت:یادواره شهداء از زیباترین مصادیق کارهای فرهنگی است که عملا پهلوانان این مملکت را برای جوانان خودمان به عنوان الگوی معاصر معرفی می کنیم.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره شهداء از زیباترین مصادیق کارهای فرهنگی / این امنیت محصول خون ۲۲۵ هزار و ۸۵۱ شهید است

به گزارش خانه خشتی ، سردار محمد رضا حسنی سعدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در مراسم هفتمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام شهر سرچشمه که امروز در مجموعه فرهنگی هنری آزادی سرچشمه برگزار شد اظهار داشت : این یادواره ها از زیباترین مصادیق کارهای فرهنگی است که عملا پهلوانان این مملکت را برای جوانان خودمان به عنوان الگوی معاصر معرفی می کنیم.

وی افزود: حضور در مراسم شهدا برای ما افتخار است و امروز افتخار این را داریم که در یادواره ۲۲ شهید صنعت مس شرکت کردیم.

حسنی سعدی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: شهدا برکت این مملکت هستند و دعای آنان پشتوانه مسئولین است.

این مسئول در سخنان خود از شهیدان محمد جمالی شهید مدافع حرم ، شهید سید حمید میرافضلی ، شهید مجید زینلی، شهید حاج علی محمدی پور، حاج یونس زنگی آبادی یاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز برای درس گرفتن از شهدا دور هم جمع شدیم شهدای چه توقعی از ما دارند شاید اولین انتظار شهداء این باشد که ما تمام زندگی مان را برای اماممان و انقلابمان تقدیم کردیم و شما محکم این حکومت و کشور را حفظ کنید.

حسنی سعدی گفت: شهدا می گویند کار کنید ، خدمت کنید، نوکری کنید تا آقا باشید شهدا می گویند این نعمت امنیت که شما دارید محصول خون ۲۲۵ هزار و ۸۵۱ شهید تا امروز در دوران انقلاب ، مرز ، حرم ، امنیت ، محراب ، ترور و دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: شهدا از ما تلاش بیشتر می خواهند تمام توانمان را می خواهند دلسوزی برای مملکت می خواهند ؛ اطاعت از رهبری، انسجام و همدلی، با قرآن و مسجد بودن، اینها خواسته های شهدای از ما هستند.

حسنی سعدی گفت: شهید افضلی به فرزندانش وصیت کرد که فرزندانم آمریکایی را که از در بیرون کردیم از پنجره وارد نشود این توصیه شهداست که باید توجه کنیم.

 

برچسب ها:
حسنی سعدی هفتمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان