شوی جدید اصلاحات در رفسنجان

  • شناسه خبر: 135215
شوی جدید اصلاحات در رفسنجان

بر خلاف ادعای محمد مختاری در زمان تحویل شهرداری موجودی نقد این سازمان رقمی بیش از ۱۰ میلیارد تومان یا به عبارت صحیح تر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است!!!!!

خانه » آخرین اخبار » شوی جدید اصلاحات در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، مراسم تودیع سرپرست شهرداری رفسنجان و معرفی شهردار جدید این شهر در ماه گذشته با حاشیه های گوناگونی همراه بود . در خلال این مراسم سرپرست دو ماهه شهرداری رفسنجان در گزارش عملکرد خود به میزان موجودی شهرداری در زمان تحویل به خود اشاره کرده و اعلام میکند کل وجه موجود در حساب شهرداری رفسنجان ۳۰۰ میلیون تومان بوده است .
همین اظهارات کافی بود تا شبکه رسانه ای وابسته به جریان اطلاح طلب شهر و اتاق فکر واحد آن این اظهارات را دست مایه تخریب نموده و با همه توان اقدام به مشوش نمودن عملکرد شهردار سابق نمایند .
سیاست اصلاح طلبان پیروز در انتخابات شورای شهر تا به امروز تبعیت از تجربه جریان سیاسی متبوع خود در کشور و بر پایه رقیب هراسی و سیاه نمایی عملکردگذشته بوده است . بگونه ای که رئیس محترم شورای شهر رفسنجان که در واقع مدیر جریان اصلاحات در شهر است در موضع گیری های متعدد خود و به انحاء مختلف اقدام به نقد یکجانبه و در واقع سیاه نمایی عملکرد شهردار سابق نموده است .
در این میان و بر اساس شنیده ها در هفته گذشته و براساس رویه دستگاه های نظارتی و با حضور نماینده استاندار کرمان گزارش عملکرد مالی شهردار سابق نهایی و به منظور ابلاغ به دستگاهای مربوطه ارسال شده است. در این گزارش علاوه بر اشاره به مستغلات فعلی شهرداری رفسنجان که عدد قابل توجهی نیز میباشد اشاره ای کوتاه به موجودی شهرداری در زمان تحویل به سرپرست موقت آن شده است .
بر اساس این گزارش موجودی شهرداری در زمان تحویل به محمد مختاری (۹۶/۰۶/۰۲) بصورت نقد ۶۰ میلیارد ریال بعلاوه ۴۰ میلیارد ریال اسناد خزانه موجود بوده است . از نکات قابل توجه دیگر در این گزارش میتوان به بدهی ۳۰ میلیارد ریالی انباشت شده در زمان سرپرست سابق شهرداری نیز اشاره کرد .
خلاصه کلام آنکه بر خلاف ادعای محمد مختاری در زمان تحویل شهرداری موجودی نقد این سازمان رقمی بیش از ۱۰ میلیارد تومان یا به عبارت صحیح تر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است!!!!!
اینگونه است که گروهی برای دستیابی به قدرت از توسل به هیچ اقدامی کوتاهی نکرده و بر خلاف ادعای اخلاق مداری و مردم سالاری تنها با تکیه بر خبری کذب اقدام به راه اندازی جنگ روانی برعلیه رقیب میکنند که چند صباحی کرسی قدرت را به زعم خود بیشتر در اختیار داشته باشند و این در حالی است که چشمانی بیدار و هوشمندانی مطلع در کمین آنان نشسته اند .
رسوایی گزارش فوق محدود به ادعاهای کذب سرپرست سابق شهرداری نشده و دامنه آن به سایر ادعاهای واهی جریان حاکم بر شورای شهر از جمله میزان بدهی شهرداری نیز کشیده شده است که در یادداشت آتی به آن اشاره خواهد شد .
افکار عمومی تشنه شنیدن حقایق بر اساس اسناد است و ما بر خود فرض میدانیم این مسیر خطیر را تا به انتها وبا همه توان به انجام رسانیم .
نوشته به قلم سید علی حقگو

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان