برتری استقلال مقابل الریان با گل طلایی یرکوویچ

  • شناسه خبر: 1352
برتری استقلال مقابل الریان با گل طلایی یرکوویچ

 «خانه خشتی» : تیم فوتبال استقلال در آخرین دقایق دیدار با الریان قطر ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کرد. به گزارش «خانه خشتی»، تیم استقلال در اولین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف الریان قطر رفت که این بازی با […]

خانه » ورزشی » برتری استقلال مقابل الریان با گل طلایی یرکوویچ

 «خانه خشتی» : تیم فوتبال استقلال در آخرین دقایق دیدار با الریان قطر ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کرد.

به گزارش «خانه خشتی»، تیم استقلال در اولین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف الریان قطر رفت که این بازی با با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.

یرکوویچ که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود تک گل استقلال را در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر رساند تا این تیم ۳ امتیاز ارزشمند را در اولین دیدار خود به دست آورد.

علی حمودی و اسماعیل شریفات از استقلال در این دیدار کارت زرد گرفتند. استقلال در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا، اول فروردین ۹۱ در ورزشگاه آزادی از تیم نسف قارشی ازبکستان پذیرایی خواهد کرد.

پرسپولیس و سپاهان دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات هستند که چهارشنبه به مصاف حریفان خود می‌روند. سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان النصر امارات خواهد بود و پرسپولیس از ساعت ۲۱ فردا در عربستان به مصاف الهلال می‌رود.

 

برچسب ها:
برتری استقلال مقابل الریان با گل طلایی یرکوویچ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان