رئیس شورای شهر رفسنجان:

بعد فرهنگی دغدغه اصلی شورای شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 135167
بعد فرهنگی دغدغه اصلی شورای شهر رفسنجان

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: بخش عمده کار شورای شهر به بحث متافیزیکی شهر اختصاص دارد همیشه دغدغه ما اسفالت پیاده رو و خیابان نیست ولی بعد فرهنگی شهر هم مهم است.

خانه » فرهنگی مذهبی » بعد فرهنگی دغدغه اصلی شورای شهر رفسنجان

علی هاشمیان رئیس شورای شهر با حضور در غرفه پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی در نمایشگاه کتاب رفسنجان ضمن قدردانی از مجموعه خانه خشتی و تشکر از مس منطقه کرمان در همکاری برای برپایی این نمایشگاه اظهار داشت :بحث کتاب و کتابخوانی یک فرهنگی است که در بین مردم جاافتاده است ولی در ایران و در شهر ما فرهنگ کتابخوانی قوی نیست برگزاری چنین نمایشگاه هایی و مسابقات و برنامه های فرهنگی باعث تقویت فرهنگ کتابخوانی خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه جامعه ای می تواند موفق شود که اهل مطالعه باشد  بیان داشت :بخش عمده کار شورای شهر به بحث متافیزیکی شهر اختصاص دارد همیشه دغدغه ما اسفالت پیاده رو و خیابان نیست ولی بعد فرهنگی شهر هم مهم است که در شورای اسلامی شهر کمیسیون ان تشکیل شده است برنامه ریزی های مدونی با هدف مشخصی صورت می گیرد تا این مهم نظارت و کنترل شود.

هاشمیان تاکید داشت :در بحث فرهنگسراها ، فعال کردن NGO ها و هنرمندان رفسنجان ، معضلات و مشکلات جامعه ورود پیدا خواهیم کرد.

علی هاشمیان در خصوص ورود خبرنگاران در شورای شهر تصریح کرد : صد در صد این امکان وجود دارد ، ما روابط عمومی شورای شهر را فعال کردیم که با خبرنگاران و رسانه ها ارتباط داشته باشیم .

برچسب ها:
شورای شهر رفسنجان فرهنگ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان