رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان:

نمایشگاه کتاب یک فرصت برای تمامی اهل کتاب و فرهنگ دوستان است

  • شناسه خبر: 135134
نمایشگاه کتاب یک فرصت برای تمامی اهل کتاب و فرهنگ دوستان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: تاسیس نمایشگاه کتاب کار بسیار ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی است و  ایجاد چنین نمایشگاهی یک فرصت برای تمامی اهل کتاب و فرهنگ دوستان می باشد و از همه شهروندان توصیه می کنم از این نمایشگاه دیدن کنند .

خانه » فرهنگی مذهبی » نمایشگاه کتاب یک فرصت برای تمامی اهل کتاب و فرهنگ دوستان است

حجت الاسلام حسینی رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در حسینیه ثارالله رفسنجان ضمن حضور در غرفه پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت  ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق و هفته وحدت اظهار داشت : آیاتی از قران گواه این است که دین ما طرفدار علم و تعلیم و پژوهش است دینی که همراه با علم و دانش باشد این دین حرف اول را در جهان می زند .

وی بیان داشت : تاسیس چنین نمایشگاهی کار بسیار ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی است و  ایجاد چنین نمایشگاهی یک فرصت برای تمامی اهل کتاب و فرهنگ دوستان می باشد و از همه شهروندان توصیه می کنم از این نمایشگاه دیدن کنند .

حسینی تصریح کرد :توصیه به کتابخوانی مهم است چراکه هیچ چیز جای کتاب خوانی را نمی گیرد یکی از راه های غنی سازی اوقات فراغت مطالعه کتاب های سودمند می باشد .

برچسب ها:
نمایشگاه کتاب در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان