رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اجلاس سالانه زکات:

جمهوری اسلامی باید زکات را در سرلوحه برنامه‌های خود گذارد

  • شناسه خبر: 135131
جمهوری اسلامی باید زکات را در سرلوحه برنامه‌های خود گذارد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اجلاس سالانه زکات فرمودند: جمهوری اسلامی باید زکات را در سرلوحه برنامه‌های خود گذارد.

خانه » سیاسی » جمهوری اسلامی باید زکات را در سرلوحه برنامه‌های خود گذارد

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اجلاس سالانه زکات با اشاره به جایگاه برجسته و اهمیت والای این فریضه، از کم‌کاری در امر اقامه زکات انتقاد و تأکید کردند: نظام جمهوری اسلامی باید این فریضه بزرگ را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، برگزاری همایش سالانه برای ترویج زکات از بزرگترین توفیقات الهی دانستند و با بیان اینکه ما مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید از کم‌کاری در اقامه زکات، عفو و آمرزش خداوند را طلب کنیم، مسئولان همه بخشهای مرتبط دولتی را به همکاری همه‌جانبه در این امر فرا خواندند.
ایشان با استناد به قرآن کریم، «ایتاء زکوه» را از جمله کارکردهای برجسته مجاهدان راه حق پس از پیروزی برشمردند و بر این اساس افزودند: نظام جمهوری اسلامی برای تحقق احکام اسلامی و تشکیل مجتمع اسلامی پدید آمده است، پس باید این فریضه بزرگ را در سرلوحه‌ی برنامه‌های خود گذارد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین کارهای تحقیقاتی و معرفتی در خصوص زکات را ناکافی دانستند و ابراز امیدواری کردند نهضت احیاء و ترویج زکات در همه سطوح، به کارکردهای شایسته خود منتهی شود و برکات بی‌پایان آن شامل مردم و کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
زکات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان