محمدی معاون فرهنگی مدیر کل اداره فرهنگی ارشاد استان کرمان :

شرکت بیش از ۱۰۰ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب

  • شناسه خبر: 135091
شرکت بیش از ۱۰۰ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب

محمدی معاون فرهنگی مدیر کل اداره فرهنگی ارشاد استان کرمان گفت: در حال حاضر که طرح پاییزه کتاب را در کشور و کل استان کرمان را داریم بیشتر از صد نفر شرکت کرده اند.

خانه » اجتماعی » شرکت بیش از ۱۰۰ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب

محمدی معاون فرهنگی مدیر کل اداره فرهنگی ارشاد استان کرمان :

به گزارش خانه خشتی ، محمدی معاون فرهنگی مدیر کل اداره فرهنگی ارشاد استان کرمان صبح امروز در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب در شهر رفسنجان که به همت مس منطقه کرمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر گردیده است اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی است تا اینکه ویترینی از انواع کتاب در جلوی متقاضیان و علاقه مندان کتاب قرار بگیرد.
وی افزود: باید توجه داشت که نمایشگاه کتاب می‌تواند به بحثی غیر از خرید و‌ فروش کتاب تبدیل شود و می‌تواند بزرگترین رویداد فرهنگی باشد.
محمدی گفت: این نمایشگاه فرصتی است برای گردهمایی اهالی فکر و اندیشه و کسانی که در حوزه فرهنگ حرفی برای گفتن دارند و امیدوارم این نمایشگاه سالهای آینده به همین شکل ادامه داشته باشد و به بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه تبدیل شود.

وی بیان داشت: یارانه های نشر به سوی توزیع کنندگان کتاب یکی از کارهای خوبی بود که ناشر ها و‌کتابخوانان بتوانند در سراسر سال و مخصوصا شش ماهه دوم کتابهایشان را عرضه کنند.
محمدی تصریح کرد: در سطح کشور در ابتدا صد کتابفروشی از یارانه نشر برخوردار بودند که سه تا از این کتابفروشی ها در استان کرمان واقع اند.
معاون فرهنگی ارشاد کرمان گفت: آبان ماه امسال برنامه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به تصویب شورای فرهنگی کشور رسیده است و تمامی این کارهای انجام شده بر حسب فرمایش رهبری است که در این طرحها مانند پایتخت کتاب از مشارکتهای مردمی بهره برداری شده است.
وی افزود: در حال حاضر که طرح پاییزه کتاب را در کشور و کل استان کرمان را داریم بیشتر از صد نفر شرکت کرده اند. در کتابفروشی های شهرستانهای رفسنجان،بردسیر،و جنوب کرمان فرصتی را برای مردم فراهم کنیم تا این کتابفروشی ها را در کل استان نشر دهیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان