کشف ۱۵ کیلو تریاک در عملیات پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 135087
کشف ۱۵ کیلو تریاک در عملیات پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی” رفسنجان ” از کشف ۱۵کیلو گرم مواد مخدر تریاک از مخفیگاه یک فروشنده مواد مخدر توسط ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۲ شهید حسینی این شهرستان خبر داد.

خانه » حوادث » کشف ۱۵ کیلو تریاک در عملیات پلیس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ “نصرالله عباسی” در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۲شهید حسینی مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات شهرستان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی به صورت عمده و خرده می کند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پس ازشناسایی متهم با انجام یک سری تحقیقات نامحسوس ماموران از صحت موضوع اطمینان کامل پیدا کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری وی کردند.
سرهنگ عباسی گفت: در این عملیات ماموران موفق به دستگیری یک نفر متهم و کشف ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل متهم شدند.
این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در این رابطه متهم به همراه مواد کشف‌شده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از همکاری و تعامل خوب تمام شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۱۰ آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم است و با جدیدت کامل با هنجارشکنان، مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ برخورد می‌کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان