معاون انسانی مس منطقه کرمان عنوان کرد:

مساله فرهنگ و اجتماع رسالت مهم مس منطقه کرمان

  • شناسه خبر: 135050
مساله فرهنگ و اجتماع رسالت مهم مس منطقه کرمان

معاون انسانی مس منطقه کرمان گفت: یکی از رسالت های مهم مس منطقه کرمان رسالت فرهنگی و اجتماعی آن در مسیر رشد فرهنگ کتاب و‌ کتابخوانی است.

خانه » اجتماعی » مساله فرهنگ و اجتماع رسالت مهم مس منطقه کرمان

به گزارش خانه خشتی ، محسن ارسلان در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب در شهر رفسنجان که صبح امروز با حضور معاون فرهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین شهرستان در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم مس منطقه کرمان رسالت فرهنگی و اجتماعی آن در مسیر رشد فرهنگ کتاب و‌ کتابخوانی است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از راه های توسعه برای هر جامعه گسترش فرهنگ کتاب و‌ کتابخوانی است.
ارسلان بیان داشت: از دیرباز ملت ایران و جامعه فرهنگی تمام توجه شان به این سمت بوده است و امیدواریم بتوانیم در این رابطه فرهنگی خاص، بستری ایجاد کنیم تا افراد اهل قلم بتوانند در راه پاسداشت ارزشهایی که ریشه درفرهنگ‌ ما دارد قلمشان را به کار گیرند.

معاون انسانی مس منطقه کرمان یادآور شد: جا دارد که از مرحوم اوحدی از اولین کتابفروشان رفسنجان یاد کنیم و یاد و‌ خاطره او را گرامی داریم و در کنار این نمایشگاه مراسم یادبودی برای ایشان برگزار خواهیم کرد.
ارسلان اظهار امیدواری کرد که با همین همت نمایشگاه را در سطح گسترده تری برگزار خواهیم کرد و در آخر از مسئولین دست اندر کار و اصحاب رسانه زحمات دانشگاه ولی عصر ،شرکت مس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قدردانی کرد.

برچسب ها:
فرهنگ محسن ارسلان مس منطقه کرمان معاون نیروی انسانی مس منطقه کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان