جانشین فرمانده سپاه رفسنجان:

اعتلای بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم است

  • شناسه خبر: 135001
اعتلای بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم است

جانشین فرمانده سپاه رفسنجان گفت: حرکت بسیج ،در راستای محرومیت زدایی و تولید اشتغال است گروه های جهادی سپاه در مناطق محروم سر می زنند و در بحث محروم زدایی فعالیت می کنند .

خانه » اجتماعی » اعتلای بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خانه خشتی ؛ سرگرد محمد پساوند در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی مسجد باب الجوائج رفسنجان ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت :از زمانیکه  مقام معظم رهبری سال ۹۶ را سال اقتصاد مقاومتی و اشتغال معرفی کرده اند همه تلاش مسئولین کشور در این است که بتوانند در راستای اقتصاد مقاومتی طرح هایی را اجرا کنند و در تولید و اشتغال سهمی داشته باشند .

وی بیان داشت :از زمان پیروزی انقلاب دشمن تمام تلاش خود را به کار بست که خاک ایران را اشغال نماید ولی وجود بسیجیان باعث پیروزی کشور شد بعد از جنگ نظامی ،دشمن از طریق  جنگ فرهنگی به سراغ ایران امد که باز نقش بسیج در این جنگ بارز است .

پساوند افزود :هدف اصلی دشمن ،ایران بود ، خط مقدم ما سوریه و عراق بود و جوانان بسیجی ما به سوریه و عراق رفتند و دفاع کردند و توانستیم بر داعش غلبه کنیم ،مردم در قالب بسیج هم در دوران انقلاب و هم  دوران دفاع مقدس ورود پیدا کردند ومقابل دشمن ایستادگی کردند ، جنگ اقتصادی جنگ بعدی ماست باید در این جنگ هم  در مقابل دشمن مقاومت کنیم و پیروز میدان باشیم .

وی عنوان کرد :افتتاح کارگاه خیاطی در راستای شعار مقام معظم رهبری تعبیه شده است باید از مدیر این کارگاه و کسانیکه در راستای دغدغه اصلی جامعه قدم برمی دارند تشکر و قدردانی کرد .

سرهنگ پساوند تاکید داشت :امروز ایجاد یک شغل در جامعه به تحقق شعار مقام معظم رهبری کمک خواهد کرد ،همه باید در راستای اهداف رهبری گام برداریم ،حرکت بسیج ،در راستای محرومیت زدایی و تولید اشتغال است گروه های جهادی سپاه در مناطق محروم سر می زنند و در بحث محروم زدایی فعالیت می کنند .

وی تصریح کرد :امروز رفسنجان با بحران کم ابی روبرو است و تمام مسئولین تلاش خود را در جهت جایگزین کشت بدون اب قرار داده اند و برای هر منطقه برنامه و طرحی ریخته شده است تا محصولاتی کشت شود نیاز به اب نداشته باشد .

پساوند ارائه خدمات پزشکی بسیج را از دیگر فعالیتهای این قشر عنوان کرد و گفت :ویزیت رایگان و مشاوره های رایگان در مناطق محروم  ،کاهش اسیب های اجتماعی واجرای برنامه های فرهنگی و امنیتی توسط بسیجیان صورت می گیرد در حقیقت اعتلای بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم است .

وی به احساس امنیت در جامعه اشاره کرد و ادامه داد :امنیت هر محله را باید به خود جوانان ان محله واگذار کرد در این راستا گشتهای محله محور ایجاد شود تا امنیت ان محله برقرار شود .

سرهنگ پساوند با بیان اینکه بسیج هر کجا که نظام به ان احتیاج داشته ورود پیدا کرده است گفت :در سال ۹۵ قریب ۱ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان  وام در راستای ایجاد اشتغال از جمله ایجاد کارگاه های خانگی،دام داده شده است و امسال هم در این راستا وام هایی برای تولید اشتغال داده می شود .

وی افزود : بسیجیان نیروهای کارامدی هستند برای تمام دوران ها چه جنگ نظامی باشد و چه جنگ فرهنگی لذا همه باید در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته تا بتوانیم در مقابل توطئه های دشمن که همان تحریم است مقاومت کنیم .

 

برچسب ها:
بسیج جانشین فرمانده سپاه رفسنجان سرگرد محمد پساوند محرومیت زدایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان