شکوه مقاومت در اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 134885
شکوه مقاومت در اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان / گزارش تصویری

اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » شکوه مقاومت در اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) صبح امروز با ضور فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای شورای تامین شهرستان و یگان های نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور شهرستان و خانواده های معظم شهداء، آزادگان، جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم مسئولین حاضر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهداء از میدان یگان ها سان دیدند.

سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ۹۴۰ شهید گرانقدر شهرستان اظهار داشت: از حضور بسیجیان در این نمایش اقتدار و شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) ، نیروهای انتظامی و گروه ۶۵ صاعقه و خانواده های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم قدردانی می کنم.

وی افزود: بیش از ۹۰ هزار بسیجی شهرستان رفسنجان در قالب اقشار مختلف در سامانه بسیج ثبت شده است و در این مکان گوشه ای از این اقتدار به نمایش در آمده است.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و اظهار داشت: افتخار همه ما این است که در لباس بسیجی هستیم .

وی با برشمردن ویژگیهای بسیجیان در ده محور بیان داشت: معرفت کامل یکی از صفات بارز و برجسته مومنان بسیجی است. هرچه معرفت کامل تر باشد ارزش انسان بالاتر خواهد بود.

رمضانی پور گفت: محبت ویژگی دیگری است کیمیای انسان سازی و توجه است و در انسان تحول ایجاد می کند حب خداوند و حب اولیای خدا بزرگترین سرمایه شما بسیجیان است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: بصیرت در دین چراغ هدایت راه است همانند قطب نمایی است که جامعه اسلامی را به سمت پیشرفت سوق می دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم یگان های مختلف حوزه های مقاومت بسیج رفسنجان به اجرای برنامه پرداختند همچنین با حضور مسئولین از بسیجیان برتر در جشنواره مالک اشتر و دیگر عرصه ها تقدیر بعمل آمد. 

برچسب ها:
5 آذر 96 اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان شکوه مقاومت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فاضل

    سلام لطفا از فعالیتهای گردان 410امام حسین(ع) رفسنجان گزارش تهیه کنید

    فاضل

    بنده هفته بسیج بر دلاورمردان گردان410امام حسین(ع)تبریک وتهنیت می گویم ونمیدانم چرا این گردان در شهرستان گمنام است باوجود کارهائی که انجام میدهد چه ماموریتهای محوله لشکر ویا طرح های ابتکاری خود که بعضا لشکر آنها را دستمایه کار خود قرار میدهد چرا باید گردانی با این عظمت که نیروهاش در جاهای خطیری به حفظ ودفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی میپردازد واز دست آوردهای انقلاب پاسداری میکند باید در مکانی مستقر باشد که حتی برای انبار هم مناسب نیست آیا درشان رفسنجان است با داشتن سه گردان خط شکن در هشت سال دفاع مقدس وتقدیم شهیدان بزرگی ماند رضا عباس زاده وحاج احمد امینی حاج مجید زینلی.............اینگونه بسیجیان گردان410امام حسین(ع)روزگار سپری کنند ودم بر نیاورند وهدفشان انجام کار باشد آیا در این شهر خیری پیدا نمیشود که بتواند ساختمانی در خور وشان آوزه شهرمان در اختیار بسیجیان این گردان قرار دهد تا در مقابل بازرسانی که از لشکر وبعضا تهران تشریف می آورند آبروی شهرمان حفظ شود من در اینجا به جناب سروان علی سیاهکوهی ودیگر همکارانشان هفته بسیج تبریک وتهنیت گفته واز خداوند برایشان طول عمر وسلامتی مسئلت می نمایم که با کمترین امکانات بیشترین خدمات وبزرگترین کارها را انجام میدهند خسته نباشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان