دیدار معاون و پرسنل بهزیستی رفسنجان با فرمانده سپاه شهرستان / عکس

  • شناسه خبر: 134780
دیدار معاون و پرسنل بهزیستی رفسنجان با فرمانده سپاه شهرستان / عکس

پیش از ظهر امروز معاون و جمعی از پرسنل اداره بهزیستی رفسنجان به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.

خانه » اجتماعی » دیدار معاون و پرسنل بهزیستی رفسنجان با فرمانده سپاه شهرستان / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در این دیدار اظهار داشت :تشکیل بسیج مختص به دوران دفاع مقدس نبود بلکه همان صدور انقلاب است و امروز که مقام معظم رهبری از تمدن اسلامی صحبت می کند هدفشان بسیج در همه کشورهای اسلامی است .


وی بیان داشت :در دوران ۴۰ ساله انقلاب، نشان دادیم که بسیج می تواند در همه عرصه ها موفق باشد ،بسیج بهترین الگویی است که در کشورهای اسلامی اتفاق می افتد و وضعیت موجود، نشان دهنده دور اندیشی حضرت امام راحل است .
سرهنگ سلطانی با بیان اینکه نگاه جهادی و بسیجی در همه عرصه های انقلاب وجود دارد افزود : در مسائل اقتصادی ،اردوهای پزشکی و اشتغالزایی ،بسیج نقش مهمی دارد ،در سال گذشته بیش از ۱۰۰ طرح در قالب وام های زود بازده اشتغالزایی به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون اجرا شده است .
وی تاکید داشت :در بحث توانمندی موشکی، قدرت دفاعی و همچنین در پیروزی جبهه مقاومت سوریه و عراق ،نقش بسیج احساس می شود و بسیج همه جا حرف برای گفتن دارد .


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه دشمن از طرقهای دیگر به کشور ما نفوذ می کند و ما باید در این مورد هوشیار باشیم گفت :الگوی سوریه بر اساس بسیج ایران شکل گرفت ،امروز تاثیر گذاری جمهوری اسلامی در کشورهای اسلامی همچون عراق و سوریه مشهود است .
وی اضافه کرد :نگاه امام به بسیج نگاهی بود که بسیج در کشورهای اسلامی شکل بگیرد ،با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و زحمات سردار سلیمانی در سوریه شکست داعش رقم خورد وبرای کشور ما افتخار بزرگی است .
سرهنگ سلطانی اذعان داشت :هر کسی که دلش برای این نظام و رهبری بسوزد بسیجی محسوب می شود .

محمدرضا صفری مشاور فرماندار در امور معلولین نیز در این دیدار گفت : اگر از طرف بسیج با جامعه معلول همکاری صورت گیرد به طوریکه افراد معلول بتوانند به عنوان عضویی از بسیج باشند و با انها تعامل برقرار شود قسمتی از مشکلات انها حل خواهد شد .

وی بیان داشت: نقش بسیج در عرصه های بعد از انقلاب بخصوص در شکست داعش کاملا مشهود و ملموس است بسیج در زلزله اخیر کرمانشاه بسیار خوب ورود پیدا کرد .
وی بیان داشت : متاسفانه معلولین در جامعه ما مظلوم واقع شده اند با توانمندیهای خوبی که معلولین دارند همیشه مورد بی مهری قرار می گیرند و به انها بهاء داده نمی شود ما در شهرستان معلولین فعالی داریم که میتوانند مثمر ثمر باشند ، امید داریم با همکاری بسیج، تعامل بهتری با بچه های معلول صورت گیرد .


سرهنگ سلطانی نیز بیان داشت :معلولین ما می توانند در بسیج هنرمندی شرکت کنند و عضو شوند، از طریق ایجاد یک پایگاه بسیج در اداره بهزیستی می توانیم جامعه معلولین را به بسیج متصل کنیم و هنرمندان معلول واقعی، بتوانند با هنرمندان بسیج تعامل داشته باشند و فعالیت کنند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان