تا کنون صورت گرفته است؛

ارسال چهار محموله کمک های مردم رفسنجان به مناطق زلزله زده کرمانشاه + عکس

  • شناسه خبر: 134661
ارسال چهار محموله کمک های مردم رفسنجان به مناطق زلزله زده کرمانشاه + عکس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت: از آغازین روزهای رخ دادن زلزله کرمانشاه مردم رفسنجان به یاری زلزله زدگان پرداختند و تا کنون چهار محموله کمک به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

خانه » رفسنجان » ارسال چهار محموله کمک های مردم رفسنجان به مناطق زلزله زده کرمانشاه + عکس

بابایی رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی افزود: دو محموله ۶ هزار و ۸۰ پتو و ۹ هزار باطری یک و لیتری آب در روز های اول جمع آوری کمک برای مردم زلزله زده کرمانشاه از سوی رفسنجان ارسال گردیه است.

وی افزود: سومین محموله شامل مواد غذایی و بهداشتی شامل کنسروجات، شیر، روغن و … که نیاز اصلی منطقه زلزله زده بودند با هماهنگی سازمان امداد و نجات از رفسنجان اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان بیان داشت: شب گذشته نیز محموله مواد خوراکی از مرکز استان به مناطق زلزله زده ارسال شد که از انبار شهرستان رفسنجان ماده خوراکی روغن به این محموله اضافه شد و همچنین از ۲۵ تن نایلون ارسالی از مرکز استان سهمیه رفسنجان یک تن نایلون بود که ارسال گردید.

بابایی با اشاره به همت مردم رفسنجان در ارسال کمک های خود برای زلزله زدگان بیان داشت: تا کنون نزدیک به ۲ هزار و ۱۸۰ پتو جمع آوری شده که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ پتو نو بودند و مابقی نیز قابل استفاده هستند و بسته شده و آماده ارسال هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان همچنین از ارسال از یک دستگاه نیسان زامیاد از وسایل بازی بچه ها و لباس بچه گانه زمستانی به عنوان چهارمین محموله کمک های مردم رفسنجان به مناطق زلزله زده خبر داد.

بابایی اظهار داشت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعیت هلال احمر رفسنجان طرح سحر (ساماندهی حمایت های روانی) برای کودکان زلزله زده کرمانشاه اجرا می گردد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، ۱۴ آذرماه جاری یک گروه از هنرمندان و امدادگران رفسنجان برای اجرای فعالیتهای فرهنگی ، نمایش های و بازیهای عروسکی عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه می شوند و از ۱۶ آذرماه برنامه ویژه گروه رفسنجان در منطقه اجرا خواهد شد.

بابایی خاطر نشان کرد: موج دوم ارسال کمک های مردمی تا ۱۵ روز آینده آغاز می شود ، جمع آوری کمک همچنان ادامه دارد و پایگاههای جمع آوری کمکها نیز در محل های میدان انقلاب، میدان شهدا و در هلال احمر مستقر هستند.

برچسب ها:
ارسال جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان زلزله کرمانشاه کرمانشاه محموله
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان