مدیر جدید کمیته امداد (ره) رفسنجان معرفی شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 134536
مدیر جدید کمیته امداد (ره) رفسنجان معرفی شد/تصاویر

ظهر امروز طی مراسمی با حضور یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان و حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان،محمد شمسی به عنوان مدیر جدید شهرستان رفسنجان معرفی شد،همچنین از زحمات رضا امیر حسینی مدیر سابق قدر دانی به عمل امد.

خانه » اجتماعی » مدیر جدید کمیته امداد (ره) رفسنجان معرفی شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ ظهر امروز  با حضور یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان و حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان،محمد شمسی به عنوان مدیر جدید شهرستان رفسنجان معرفی شد،همچنین از زحمات رضا امیر حسینی مدیر سابق قدر دانی به عمل امد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم تودیع معارفه مدیر کمیته امداد رفسنجان اظهار داشت :راه اندازی ستاد زکات مستحبی ،مخصوصا در روستاها نهادینه شده است اگر تعامل بیشتر باشد این ستادها افزایش می یابد و ما ازاین ستادها حمایت خواهیم کرد .

امام جمعه ضمن تبریک شکست داعش و پیروی جبهه مقاومت در سوریه بیان داشت :توجه به فقرا و محرومین از جایگاه مهمی برخوردار است جلسه امروز یک نوع معارفه است نه خداحافظی ،خداحافظی در بعد خدمت وجود ندارد مهم این است که کار برای خدمت کردن باشد  .

وی ضمن اشاره به ایه ای از قران به خدمت و کار نیک کردن اشاره کرد وافزود :کسانیکه عمل صالح و خالصانه انجام داده باشند خداوند حق انان را ضایع نخواهد کرد ،خدمت به قشر محروم خدمت به خدا می باشد تمام کارخیر از ان خداست و هیچ چیز برای فرد نیست و در حقیقت کار برای خدا انجام می شود .

رمضانی پور ضمن تشکر از خدمات صادقانه امیرحسینی به جایگاه مهم کمیته امداد اشاره کرد و تصریح کرد :کمیته امداد جایگاه بحق و شایسته ای دارد در تمامی فعالیتهای کمیته از جمله جشنهای نیکوکاری ،عاطفه ، کفارات و ستادهای زکات مستحبی تعامل وجود داشته است و این کمیته گره گشای مشکلات مردم بوده است .

امام جمعه افزود :تعاملات درکمیته با ما وجود داشته و ما از انها حمایت کرده ایم ،کمیته امداد بار سنگین جامعه را بر دوش دارد و بسیاری از افراد را زیر چتر خود قرار می دهد امید داریم این تعاملات تداوم یابد .

وی با بیان اینکه نیروهای خوب و خالصی در این اداره پرورش یافته است گفت :همه ما ها در خدمت محرومین هستیم ،باید در جمع مردم و محرومین حضورپیدا

کنیم.

رمضانی پور به زلزله اخیر کرمانشاه و حضور مقام رهبری در انجا اشاره داشت و تاکید کرد :حضور مقام رهبری در بین محرومین نشان دهنده این است که ما هر روزمان را باید برای فقرا بگذاریم و با انها باشیم و این کار هم برای رضای خدا انجام داد نه برای اینکه وظیفه و شغل ماست چراکه این جایگاه ،جایگاه امیرالمونین است و کار شما کار اهل بیت است .

امام جمعه اضافه کرد :هدف از معارفه توجه به محرومین و فقرا است سعادتی است که نصیب شما شده است کارها باید انجام شود رابطه بین همه پرسنل به صورت همکاری متقابل صورت گیرد امید داریم مدیریت جدید یک الگوی مدیریتی در شهرستان باشد .

وی اذعان داشت :امید داریم ریشه بیخانمانی در رفسنجان کنده شود و این کار شدنی است و رفسنجان نسبتا شهر پردرامدی برای کمیته است .

 

 

برچسب ها:
رئیس کمیته امداد رفسنجان رفسنجان کمیته امداد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان