امام جمعه رفسنجان در دیدار فرمانده سپاه مطرح کرد :

بسیج هر کجا ورود پیدا کند اینچنین پیروزی می آفریند

  • شناسه خبر: 134533
بسیج هر کجا ورود پیدا کند اینچنین پیروزی می آفریند

حجت الاسلام رمضانی پورگفت : امروز بسیج هر کجا ورود پیدا کند عملکرد ان پیروزی خواهد بود ،همچنان که نقش بسیج در دوران دفاع مقدس کاملا ملموس بود و در همه عملیات ها ،بسیجیان حضور داشتند و فتوحات بزرگی رقم خورد.

خانه » فرهنگی مذهبی » بسیج هر کجا ورود پیدا کند اینچنین پیروزی می آفریند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه رفسنجان به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت :پشتوانه بسیج ایمان است در نتیجه همیشه پیروز است.
وی به شکست اخیر داعش و پیروزی جبهه مقاومت سوریه و عراق اشاره کرد و بیان داشت :دشمن با گروه های خود ساخته ای چون داعش نه تنها نتوانستند به اهداف شوم خود برسند بلکه رزمندگان مقاومت توانستند تصرفات گروه داعش را از جنگال انها بیرون بیاورد ،درست است که تعداد زیادی شهید در این مسیر اهدا کردیم ولی رزمندگان با فرماندهی سردار سلیمانی توانستند به پیروزی برسند .


امام جمعه تصریح کرد : امروز بسیج هر کجا ورود پیدا کند عملکرد ان پیروزی خواهد بود ،همچنان که نقش بسیج در دوران دفاع مقدس کاملا ملموس بود و در همه عملیاتها بسیجیان حضور داشتند و فتوحات بزرگی رقم خورد و این در واقع به برکت شجره طیبه ای بود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شد و این شجره طیبه به فرموده رهبر”تا زمانیکه بسیج در کشور وجود دارد و روحیه جهادی در کشور حاکم است هیچ خطری متوجه نظام ما نخواهد شد ” همیشه وجود خواهد داشت .
وی افزود :ما باید تلاش کنیم ارتش۲۰ میلیونی شکل بگیرد و اموزشهای لازم با اگاه سازی دراین زمینه صورت گیرد هر چند در تمامی مراکز دانشگاهی و علمی پایگاه بسیج مستحکم شده است این معنا را هم کشورهای عراق و سوریه و لبنان فهمیده اند .
رمضانی پور با بیان اینکه بسیج کار بی مزد و بی منت انجام می دهد تاکید داشت :ارزش بسیج به این است که کار را برای خدا انجام میدهد و خالصانه فعالیت می کند و امید داریم همه جوانان ما و مجموعه های اموزشی ، دانشگاهی در تشکل های بسیج شرکت کنند حضور انها حضور موثری خواهد بود و برکت الهی در این مسیر وجود دارد .
وی ادامه داد :حلقه های صالحین در شهرستان ارزشمند است و می تواند یکی از کارامدی های بسیج باشد در شهرستان انگیزه و اعتقاد برای ایجاد حلقه های صالحین وجود دارد امید داریم کارامدی حلقه های صالحین را در بحث اموزش های معنوی ، اخلاقی و مسائل روز سیاسی ارتقا دهیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان