حضور رفسنجان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

  • شناسه خبر: 134511
حضور رفسنجان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری رفسنجان گفت :شهرستان رفسنجان در بهمن امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد.

خانه » اجتماعی » حضور رفسنجان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

به گزارش خانه خشتی ؛ علی ارمان معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری رفسنجان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی شهرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اظهار داشت :شهرستان رفسنجان در بهمن امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد .
وی بیان داشت : با مدیریت واحد ،تمامی ادارات و ارگانها در زمینه حضور در نمایشگاه گردشگری بین المللی همکاری نمایند .
در ادامه جلسه حسینی رئیس میراث فرهنگی اظهار داشت :یکی از بزرگترین رویدادهای گردشگری کشور در بهمن ماه امسال برگزار می شود باید ازاین فرصت در جهت شناساندن اثار گردشگری رفسنجان استفاده کرد .
وی بیان داشت :صنعت گردشگری یکی از گزینه های خروج ار رکود اقتصادی می باشد و این نمایشگاه فرصت مناسبی است که داشته های خود در این نمایشگاه عرضه نماییم .
حسینی با بیان اینکه امسال هتل چهار ستاره و خانه حاح اقا علی افتتاح خواهند شد تصریح کرد :یکی از راهکارهای اطلاع رسانی صنعت گردشگری در این نمایشگاه اطلاع رسانی می باشد ،اژانس های گردشگری بزرگ در نمایشگاه به دنبال جاذبه های نو و بکر هستند ما باید فضایی به وجود بیاوریم که بتوانیم رفسنجان را بشناسانیم و از این طریق صنعت گردشگری توسعه یابد .
وی افزود :حمایت بخش دولتی و شهرداری در این نمایشگاه مهم است ،باید از همه ظرفیتها به نحواحسن استفاده شود .
رئیس میراث فرهنگی شهرستان با بیان اینکه موقعیت مناسبی برای شهرستان به وجود امده است ادامه داد :باید تمام مناطق گردشگری رفسنجان اعم از داخل شهر و روستا را در قالب یک پکیج در این نمایشگاه در اختیار مخاطب قرار داد .
در ادامه جلسه مسئولین در جلسه در خصوص چگونگی برگزاری این نمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان