جان کری عضو گروه مخفی و خطرناک “جمجمه و استخوان” در آمریکاست

  • شناسه خبر: 13450
جان کری عضو گروه مخفی و خطرناک “جمجمه و استخوان” در آمریکاست

“خانه خشتی”،نامزد وزارت خارجه آمریکا عضو یکی از مخفی ترین و هولناکترین انجمنهای سری در آمریکا به نام انجمن جمجمه و استخوان است . به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا سناتور جان کری را برای مسئولیت هدایت وزارت امورخارجه انتخاب کرد. جان کری که سناتور دموکرات و شصت و […]

خانه » آخرین اخبار » جان کری عضو گروه مخفی و خطرناک “جمجمه و استخوان” در آمریکاست
“خانه خشتی”،نامزد وزارت خارجه آمریکا عضو یکی از مخفی ترین و هولناکترین انجمنهای سری در آمریکا به نام انجمن جمجمه و استخوان است .
به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا سناتور جان کری را برای مسئولیت هدایت وزارت امورخارجه انتخاب کرد. جان کری که سناتور دموکرات و شصت و نه ساله است احتمالا براحتی رای تایید همکارانش را در سنا به دست خواهد آورد و وزیر امورخارجه آمریکا خواهد شد.
اوباما با انتصاب این کهنه سرباز جنگ ویتنام، باب جدیدی برای سیاست خارجی آمریکا باز می کند. جان کری که پسر یکی از دیپلماتهای سابق آمریکا است، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا بوده است. وی از سال هزار و نهصد و هشتاد و پنج ، از ایالت ماساچوست به عنوان سناتور در سنا حضور داشته است. جان کری که حالا سناتوری کارکشته است، در دوران جوانی یکی از اعضای گروه موسوم به «جمجمه و استخوان» در آمریکا بود. وی وقتی در دانشگاه ییل تحصیل می کرد که به این گروه ملحق شد که یکی از انجمنهای مخفی آن زمان بود. این گروه، مخفی ترین انجمن در تاریخ آمریکا است که در سال هزار و هشتصد و سی و دو بنیان نهاده شد. شماری از شخصیتهای معروف آمریکا ازجمله ویلیام هووارد تافت بیست و هفتمین رئیس جمهور آمریکا، جرج هربرت واکر بوش، چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا و جرج بوش پسر چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا در این گروه عضویت داشتند. شمار دیگری از سیاستمداران و بازرگانان معروف آمریکایی نیز عضو این گروه بودند.
اعضای پنهان این گروه مدتها عملا مسئول تدوین سیاست خارجی و سیاستهای آموزشی آمریکا بوده اند. استفن لندمن، نویسنده آمریکایی در این خصوص گفت:« اعضای این گروه معمولا از خانواده های معروف هستند. این گروه پوششی برای تربیت رهبران آتی آمریکا است. این انجمن بسیار کثیف است. این انجمن مرموز مراسم خاص خودش را دارد. این سازمان، گروهی زشت در درون دانشگاه ییل است.» انجمن جمجمه و استخوان در بسیاری از دسیسه ها دخیل بوده است. گفته می شود این انجمن با دسیسه های بسیار برای رساندن آمریکا به سلطه جهانی فعالیت زیادی داشته است. این انجمن در ایجاد تغییرات در نظام آموزشی آمریکا نیز نقش بسیاری داشته است به گونه ای که این نظام آموزشی، به سمت نوعی تربیت حیوانی بجای ارتقای فکری انسانی می رود. هدف این انجمن مخفی، از بین بردن تفکر آزاد و اراده انسانی است و اینکه همه انسانها در قالبی بی ارزش از یک حکومت قالب گذاری شوند.
برخی از کارشناسان می گویند انجمن جمجمه و استخوان آمریکا، دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا را نیز در کنترل خودش دارد. اعضای این انجمن در مراسم خاصی در داخل ساختمانی که «تون» نامیده می شود، مجبور می شوند همه تجربه های جنسی خود را به صورت اعتراف بیان کنند. جان کری علاوه بر عضویت در انجمن جمجمه و استخوان، یکی از شخصیتهای بانفوذ در گروه موسوم به «سازمان بیلدر برگ » است که هدف آن ترویج آمریکایی شدن در سراسر جهان است. اکثر اعضای این گروه افراد صاحب نفوذ از جمله سیاستمداران و غولهای مالی و مالکان صنایع آمریکا هستند. اعضای این گروه در جلسات خود به اجماع و اتفاق نظر می رسند که باید چه کار کنند. آنها ابزارها و امکانات لازم را برای محقق کردن خواسته هایشان در اختیار دارند. با چنین پیشینه ای، باراک اوباما با انتخاب جان کری، از راهبرد انجمن جمجمه و استخوان تبعیت می کند که به دنبال سلطه جهانی و کنترل باورها و افکار و دستکاری در این باورها و افکار است.
برچسب ها:
جان کري عضو گروه مخفي و خطرناک "جمجمه و استخوان" در آمريکاست جان کری جمجمه و استخوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان