افزایش ۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 134486
افزایش ۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در رفسنجان

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت :امسال ۲۷ فقره پرونده قاچاق، نسبت به سال گذشته افزایش یافته است در خصوص کشفیات نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است .

خانه » آخرین اخبار » افزایش ۶۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رفسنجان اظهار داشت:برخورد با قاچاق کالا موضوعی است که سالیان سال دولت با ان درگیر است و به تولید داخلی کشور ضربه می زند .
وی بیان داشت :اگر همه ارگانها دست به دست هم ندهیم و با این قضیه برخورد نشود کشور هم در تولید و هم در اشتغال دچار مشکل می شود .
سرهنگ خلیلی موضوع قاچاق کالا را مهم دانست وتصریح کرد :اگر هر اداره ای به وظیفه خود در قبال برخورد با کالای قاچاق عمل نکند ما به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید .
وی تاکید داشت :در بحث کشفیات ،پلیس اگاهی در ۶ ماه اول سال ۹۵ تعداد پرونده‌های متشکله در بحث قاچاق کالا ۴۵فقره به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است، کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان، کشف فرآورده‌های دخانی ۲۵۰ پاکت تنباکو به ارزش یک صد میلیون تومان تومان و ۲۰ میلیون تومان سیگارو کشف یک تن برنج قاچاق برنج و داروهای گیاهی به ارزش دو میلیون تومان و… از جمله موارد کشفیات ما در سال ۹۵ بوده است .
سرهنگ خلیلی اذعان داشت :در سال ۹۶ اقدامات و نیروهای برخور د با قاچاق را دو چندان کردیم ،تعدادپرونده های متشکله در این سال ۷۲ فقره به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است و کشف ده دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش سیصد میلیون تومان ، ۹۹ کیلوگرم ۵۴۸ لیتر کود و سم به ارزش یک صد میلیون تومان ، یک دستگاه خودروی فراری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، مواد دخانی سیگار به ارزش ۴۱ میلیون تومان و کشف ۲۵ تن برنج قاچاق از دیگر موارد کشفیات ما بوده است .
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۷ فقره پرونده قاچاق، نسبت به سال گذشته افزایش یافته است گفت :در خصوص کشفیات نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش و نسبت کشف موتورسیکلت نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش و در خصوص کشف برنج قاچاق ۲۴ برابر و کشف سیگار هم ۴ برابر افزایش یافته است .
سرهنگ خلیلی تاکید داشت :انچه که در بحث قاچاق مهم است باید با همکاری پلیس اگاهی به صورت ماهیانه از مراکز فراورده های نفتی با همکاری اعضا بازدید شود تا جلوی سوخت قاچاق گرفته شود اگر کارگروه تشکیل شود مفید خواهد بود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Ali

    با سلام و دورود خدمت جناب سرهنگ خلیلی در مورد بازدید ماهیانه از مراکز فراوردهای سوختی اگر کارگروه زبده و کارآزموده تشکیل شود نتیجه بخش است و سودمند ، کارگروهی که دلسوز منابع ملی باشند و بدون هرگونه ملاحظه ای سرسخت جلوی قاچاق بایستند پیشاپیش از تشکیل این گروه حمایت و برای شما توفیقات اللهی خواستارم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان