فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد:

گام های اساسی بسیج و سپاه در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت زدایی

  • شناسه خبر: 134465
گام های اساسی بسیج و سپاه در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت زدایی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز با گذشت ۱۷ سال از بحث بسیج سازندگی، بسیج و سپاه در عرصه سازندگی قدم های مبنایی واساسی را در سه بخش اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی برداشته است.

خانه » اقتصادی » گام های اساسی بسیج و سپاه در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت زدایی

به گزارش خانه خشتی ،  سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با  آرمان کرمان در اولین روز از هفته بسیج که با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی، سازندگی» نامگذاری شده است در خصوص اقدامات بسیج وسپاه دراین زمینه گفت: شعار هفته بسیج امسال “بسیج، مظهر مردم سالاری دینی” است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: کارهایی که در هفته بسیج پیش بینی شده انجام دهیم، برپایی نمایشگاه های تولیدات اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا، نشست حمایت از تولید داخلی، بازدید علمی دانشگاه از کارخانجات و مراکز علمی وصنعتی و همچنین تجلیل از فعالان برتر اقتصادی است.

وی افزود: از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۷۹ و پس از ادغامی که بین جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی صورت گرفت، مقام معظم رهبری بحث بسیج سازندگی را مطرح فرمودند و امروز با گذشت ۱۷ سال، بسیج و سپاه در عرصه سازندگی قدم های مبنایی واساسی را در سه بخش اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی برداشته است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در طول این سال ها کمک های مناسبی به مردم در استان ارائه شده، تصریح کرد: بخشی به شکل وام های قرض الحسنه در اختیار بسیجیان قرار گرفته است که با میزان کارمزد ۱۴ درصد یا ۱۶ درصد، از ده میلیون تا سی میلیون وام هایی دریافت شده است و اگر اقدامات قوی تری انجام شود، میزان آن افزایش می یابد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به موضوع محرومیت زدایی واقدامات بسیج در این زمینه خاطرنشان کرد: سه دهستان را در ریگان، شهداد و عنبرآباد مشخص کردیم که از سال گذشته اقدام به آماده سازی این سه منطقه در زمینه های راه، خانه عالم، مسجد و سرویس بهداشتی و سایر نیازمندی ها کرده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان