بخشدار جدید رفسنجان:

مردم ظرفیت عظیمی برای مسئولان در امر خدمت هستند

  • شناسه خبر: 133925
مردم ظرفیت عظیمی برای مسئولان در امر خدمت هستند

بخشدار جدید رفسنجان گفت: هدف اصلی ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است ،هر بخش یک ظرفیتها و پتانسیل هایی دارد ،ظرفیت بخش مرکزی با جمعیت بیش از ۸۵ هزار نفری می باشد، مردم خود یک ظرفیت عظیم هستند ،وجود بیش از ۵۰۰ خانواده شهید نوعی ظرفیت است .

خانه » اجتماعی » مردم ظرفیت عظیمی برای مسئولان در امر خدمت هستند

به گزارش خانه خشتی ، مصطفی بخشی بخشدار جدید رفسنجان در مراسم معارفه خود که روز گذشته در فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت و سال دفاع مقدس اظهار داشت : از تمامی مدیران از جمله فرماندار سابق و فعلی رفسنجان و جناب باقری معاونت سیاسی فرمانداری و تمامی کسانیکه مرا همراهی کردند تشکر می کنم.

وی تصریح کرد :هدف اصلی ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است ،هر بخش یک ظرفیتها و پتانسیل هایی دارد ،ظرفیت بخش مرکزی با جمعیت بیش از ۸۵ هزار نفری می باشد، مردم خود یک ظرفیت عظیم هستند ، وجود بیش از ۵۰۰ خانواده شهید نوعی ظرفیت است .

بخشی بیان داشت :وجود اثارتاریخی و طبیعی از جمله خانه حاج اقا و دره راگه ،قار میرزا و امامزاده ها از ظرفیتهای خوب شهرستان هستند همه دست به دست هم دهیم تا از این ظرفیتها در ایجاد اشتغال استفاده شود .

مصطفی بخشی از گردشگری به عنوان بهترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال یاد کرد و گفت : شوراها و دهیاریها برای ایجاد ماندگاری روستاییان و ایجاد اشتغال در ان مناطق کمک کنند ،ایجاد کارهای فرهنگی اجتماعی ،سرکشی به خانواده های شهدا ،ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ایجاد اشتغال در روستاها از جمله برنامه های ما در بخشداری است .

وی افزود :سه سال به عنوان دبیر شورای تامین امنیت بودم تجربیاتی دارم ، اگر امنیتی در روستاها باشد سرمایه گذاری صورت می پذیرد و از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می شود امید داریم در سطح ارتقای امنیت شهرستان مثمر ثمر باشیم و در این زمنیه تلاش کنیم .

بخشی در پایان از زحمات همسر و فرزندان و مادرش تشکر نمود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان