فعالیت ۹۸ شورای روستایی در بخش مرکزی رفسنجان

  • شناسه خبر: 133924
فعالیت ۹۸ شورای روستایی در بخش مرکزی رفسنجان

بخشدار سابق رفسنجان گفت: تعداد ۹۸ شورا در بخش مرکزی شهرستان ، در استان کرمان رتبه اول را داریم .

خانه » آخرین اخبار » فعالیت ۹۸ شورای روستایی در بخش مرکزی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ علی آرمان در جلسه تودیع معارفه بخشدار رفسنجان در سمت جدید خود به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اظهارداشت :شروع فعالیت بنده در بخش مرکزی شهرستان از دهه فجر سال ۹۳ شروع شد و از ان تاریخ به امروز مجموعا کارهای بزرگی در سطح بخش مرکزی شهرستان از قبیل قریب ۲۲۰ میلیون متر مربع اسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای زیرسازی در سطح روستاها و بخش مرکزی انجام شده است .

وی تصریح کرد :قریب ۵۰۰ میلیون تومان پروژه برای معابر اجرا شده است و قریب ۱ میلیارد تومان در ساخت بوستانهای روستاها  انجام شده و تعدادی از این پروژه ها قابل بهره برداری و تعدادی هم ساخت انها اغاز شده است .

علی ارمان بیان داشت :تامین خودرو برای دهیاریها ،ساماندهی صدور پروانه های ساختمانی در سطح روستاها ،ایجاداتوماسیون برای سیستم اداری دهیاری و شوراها ،اموزش دهیاریها و شوراها ،برگزاری انتخابات شورای های پنجم با همکاری اعضای اجرایی بخش مرکزی از جمله فعالیتهایی است که صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه اقتصادی کارهای خوبی در شهرستان صورت گرفته است افزود :امید داریم این کارها تداوم داشته باشد ،تعداد ۹۸ شورا در بخش مرکزی شهرستان ، در استان کرمان رتبه اول را داریم .

علی ارمان تاکید داشت :شرکت تعاونی دهیاریها در سه سال اخیر به عنوان شرکت تعاونی برتر کشورو استان انتخاب شد ، امید داریم این تلاشها تداوم داشته باشد .

وی ضمن تشکر از امام جمعه ، فرماندار وتمامی مدیران ادارات گفت :امید داریم با همکاری همه مدیران شهرستانی اباد داشته باشیم .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان