مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 133883
مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان شد / تصاویر

مصطفی بخشی طی حکمی از سوی استاندار کرمان به عنوان بخشدار مرکزی شهر رفسنجان منصوب شد.

خانه » اجتماعی » مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، ظهر امروز آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهر رفسنجان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، اعضای شورای تامین ، مسئولین ادارات و جمعی از دیگر مسئولین و جمعی خانواده های معظم شهدا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم مصطفی بخشی مسئول سابق روابط عمومی و کارشناس دفتر سیاسی فرمانداری به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهر رفسنجان منصوب شد و علی آرمان نیز بخشدار سابق به عنوان معاونت برنامه ریزی و اموز عمرانی فرمانداری معرفی شد.

رمضانی پور امام جمعه در این آیین به اهمیت بخش مرکزی پرداخت و گفت: همه باید کمک کنند تا بخشدار رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: روستاهای با زیر ساختهای که دارند سرمایه هستند اگر خالی از سکنه شوند در واقع سرمایه ها را هدر داده ایم شایسته است که به رونق اشتغال در روستاها اهتمام ورزیم.

رمضانی پور گفت: طرح احیاگران آبادی از طرح های ارزشمند فرماندار سابق در دستور کار باشد تا در روستاها اجرا شود.

امام جمعه گفت: آقای مصطفی بخشی بیش از حد توان کار میکردند و امید است که با حمایت سایر بخشداران با سرعت وارد بر کار شود و خدمات ارزنده به روستاییان عرضه نمایند.

علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان نیز بیان داشت: پیشانی وزارت کشور مجموعه برنامه ریزی و عمرانی آن هستند حساسیت خاص خود را دارد لذا توجه به این حیطه ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: همانطور که امنیت ما زبانزد خاص و عام است اقتصاد ما نیز باید رونق یابد.

فرماندار رفسنجان در خصوص انتخاب مصطفی بخشی به عنوان بخشدار اظهار داشت: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه های گران سنگی هستند که یک لحظه نباید از انها غفلت کنیم انقلاب مال اینهاست در مدت کوتاهی که با ایشان کار کردم کار را با دقت و دغدغه انجام میدادند.

وی خاطر نشان کرد: باور من این است که این گونه نیروها باید توانمند شوند تا فرمانداران و استانداران از بدنه وزارت کشور پا بگیرند.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: مسئولین بایستی در راستای اقتصاد مقاومتی که دغدغه نظام و به ویژه رهبری است برای اجرای این مهم برنامه ریزی در سطح روستاها انجام دهند باید کاری کنیم که مهاجرت به روستاها داشته باشیم.

 

 

 

 

برچسب ها:
بخشدار رفسنجان مصطفی بخشی معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان