شهردار جدید رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 133851
شهردار جدید رفسنجان معرفی شد

آیین معارفه محمدرضا عظیمی زاده شهردار جدید رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » شهردار جدید رفسنجان معرفی شد

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز طی مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار و رئیس شورای شهر رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین محمدرضا عظیمی زاده به عنوان شهردار جدید شهر رفسنجان معرفی شد.

عظیمی زاده در این آیین با بیان اینکه با هم شهری پویا و امن میسازیم اظهار داشت: در توسعه کالبدی که با توسعه فرهنگی همراه باشد دیگر نوسازی و بازسازی مفهوم ندارد باز آفرینی شهری جای آن را گرفته و باید شهر را باز زنده سازی کنیم.

وی افزود: باید به گذشته توجه کنیم ببینیم سرمایه های اجتماعی ما چیست و با برنامه ریزی روز به روز رشد و توسعه داشته باشیم .

عظیمی گفت: باید درست و دقیق آنالیز کنیم و یک شهر زندگی بسازیم شهری انسان محور و امن که سرمایه گذار از ان فرار نکند شهرداری شهربانی نباشد بر پایه محبت است، نیامدیم که قانون را محکم بر سر مردم بزنیم با ملاطفت و همراهی قانون را اجرا و مشکلات زندگی مردم را حل کنیم.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تشکیل شورا ها و واگذاری به مردم این فرصت را به خوبی ایجاد کرده ما باید از این فرصت به خوبی بهره ببریم.

عظیمی گفت: الویت ها را باید جدی بگیریم وقتی منابع حدودی داریم ، امروز شهر بزرگ به جمعیت نیست به اصالت و سرمایه های اجتماعی آن است.

لازم به ذکر است در این آیین از ۱۰ ساله زحمات علی اکبر پور محمدی شهردار سابق و محمد مختاری سرپرست ۸۰ روزه شهرداری رفسنجان تقدیر بعمل آمد.

علی اکبر پورمحمدی در این مراسم حضور نداشت.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زهرا عرب

    باسلام.من به عنوان یکی از شهروندان شهر رفسنجان از تمامی زحماتی که آقای عظیمی زاده در این مدت کوتاه برای شهر آبادانی شهر رفسنجان کشیده اند کمال تشکر را میکنم. امیدوارم که خداوند اجر اخروی به ایشان بدهد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان