جلسه دکتر آذین با مردم در مسجد الزهرا(س)

جلسه دکتر آذین با مردم در مسجد الزهرا(س)

  • شناسه خبر: 13385
جلسه دکتر آذین با مردم  در مسجد الزهرا(س)

دکتر آذین نماینده شهرستان های رفسنجان و انار در جلسه پرسش و پاسخ با مردم که در مسجد الزهرا(س) رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: چهار اصل که امام علی (ع) به آن تأکید نموده اند و از نابودی جامعه جلوگیری میکند را اتحاد، انسجام و وحدت در جامعه اسلامی، پیروی و اطاعت از رهبر، امانت داری و اصلاح […]

خانه » آخرین اخبار » جلسه دکتر آذین با مردم در مسجد الزهرا(س)

دکتر آذین نماینده شهرستان های رفسنجان و انار در جلسه پرسش و پاسخ با مردم که در مسجد الزهرا(س) رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: چهار اصل که امام علی (ع) به آن تأکید نموده اند و از نابودی جامعه جلوگیری میکند را اتحاد، انسجام و وحدت در جامعه اسلامی، پیروی و اطاعت از رهبر، امانت داری و اصلاح در بلاد و آبادانی شهر و دیار دانست.

وی در خصوص سوالات مردم در بحث بیکاری بیان کرد: یکی از رسالت های مسئولین فعلی در بحث اشتغال زایی، ایجاد شغل برای افراد است. و امروزه با توجه به اینکه امکانات دانشگاهی بیشتر شده و سن ورود به بازار کار افزایش یافته سالیانه حدود ۷۰۰هزار نفر جویای کار هستند.

دکتر آذین گفت: در کشور ما سالیانه حدود ۰۰۰/۱۴۰ نفر از سال ۸۸-۸۴ باید شغل ایجاد شود که از سال ۸۸ این آمار به سالی ۷۰۰ هزار نفر که یک درصد آن هم مربوط به استان کرمان و شهرستان رفسنجان می باشد رسیده است.

وی طبق آماری که در اداره کار وجود دارد گفت: حدود ده هزار نفر بیکار در کشور وجود دارد و دولت با اصل ۴۴ و چشم انداز ۲۰ساله مقدماتی فراهم کرده که با امکانات بخش خصوصی چندین هزار شغل ایجاد شود و با برنامه ریزی اصولی کار پیش رود و اگر شغل در جامعه ایجاد شود بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی رفع می گردد.

دکتر آذین در خصوص انتخابات افزود: یک تحلیل نشان می دهد که انتخابات دوقطبی است که اصول گرایان و اصلاح طلبان را شامل می شود و یک تحلیل انتخابات سه قطبی که شامل اصول گرایان، اصلاح طلبان و طیف جدیدی که در بدنه دولت و رئیس جمهور است را در برمی گیرد. بنابراین افرادی که در رأس اصول گرایان هستند به این نتیجه رسیده اند که به اتحاد و انسجام برسند و اگر تفرقه کنند انتخابات را از دست خواهند داد.

وی اکثریت مجلس نهم را اصول گرا دانست و افزود: اصول گرایان با اختلاف سلیقه در مجلس حاضر شده اند که یک طیف بعنوان رهروان ولایت با لاریجانی و دکتر جلالی رئیس مرکز پژوهش ها در ارتباط هستند و طیف دیگر بعنوان اصول گرایان با حداد عادل، آقا تهرانی و دکتر زاکانی همراه هستند.

دکتر آذین ادامه داد: خوشبختانه مجلس تابع رهبری است و مظلومیتی که امروزه مقام معظم رهبری دارند از مظلومیت زمان امام بیشتر است.

نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار ابراز کرد: در قضایای سوریه سیاست آمریکا این است که گروه القاعده را از بین ببرد و توسط خود مسلمانان بر جبهه سوریه پیروز شود و با جبهه مقاومت و اتفاقاتی که در غزه افتاد استراتژی دشمن عوض شد اما ایران با سیاست خوبی مدیریت میکند تا این قضایا به نحو مطلوب انجام شود و این جبهه به پیروزی برسد.

وی گفت: فرودگاه رفسنجان دارای یک سری مشکلات بود و در جلساتی که با شرکت های ماهان و ایران ایر صورت گرفت، وارد مذاکره شدیم و ایرادات رفع و در همین یکی دو هفته آماده پرواز است. همچنین در خصوص قطار سریع السیر با توجه به اینکه بودجه کشور حالت انقباظی دارد بنابراین امسال مقدور نیست اما با سرمایه گذاری و همکاری مسئولین پیگیری میشود در سال آینده یک قطار سریع السیر از رفسنجان تا تهران رفت و برگشت داشته باشد.

وی در خصوص حق جذب اعضای هیئت علمی گفت: مصوبه ای در معاونت راهبردی ریاست جمهوری وجود دارد که با توجه به مشکلات بودجه ای حذف شد و در سراسر کشور نیز اتفاق افتاده است؛ که امیدواریم در آینده ای نزدیک این مشکل حل شود.

دکتر آذین در پاسخ به سوال مردم ابراز داشت: نماینده ای که برعلیه آقای هاشمی صحبت کرد حمید رسائی بود و گویا آقای هاشمی نیز نامه ای را به ریاست مجلس داده و درخواست کرده در صحن علنی حضور پیدا کند و پاسخ ایشان را بدهد. اما چیزی که اینجا اهمیت دارد این است ایشان مسئولیتی در نظام دارند و رهبر نیز در خصوص این قضیه چیزی نفرموده اند. در ضمن انتقاد هیچ مشکلی ندارد اما در این قضیه جامعه احتیاج به آرامش دارد و باید شأن و احترام اشخاص حفظ شود.

وی در خصوص سوالات مردم خود فرد مشائی را مهم ندانست و افزود: تفکراتی که وجود دارد خطرناک است و چون رئیس جمهور ارادت خاصی نسبت به مشائی دارد، همین عامل پسرفت و مشکلات است و احتمال دارد یکی از کاندیداهای آینده از طیف ایشان باشد و مردم باید با بصیرت و بیداری انتخاب کنند.

دکتر آذین یکی از دغدغه های اصلی را مشکل معیشت و اقتصادی مردم در جامعه دانست و تصریح کرد: می بایست کالاهای اساسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و با نعمت هایی که در کشور وجود دارد نباید فقیر در جامعه وجود داشته باشد.

در پایان مقرر شد، دکتر آذین نماینده شهرستانهای رفسنجان و انار ماهیانه یکبار جلسات رودررویی با مردم در مساجد داشته باشد، تا مردم به بیان مشکلات بپردازند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دلسوز

    چرا در مورد استانی شدن رفسنجان صحبتی نشد؟همه ی شهر های دیگر استان کرمان خود را برای استان شدن شهرشان به درو دیوار میزنند ما هم استان شدن رفسنجان را حق مسلم خود میدانیم که این امر باعث پیشرفت زیاد این شهر میشود

    محمد

    چرا در مورد بی کاری جوانان رفسنجانی و ااشتغال در شرکت مس صحبتی گفته نشد؟چرا در مورد کارخانه هایی که در رفسنجان تعطیل ونیمه تعطیل شدند حرفی زده نشد؟چرا ایشان مشکلات کلان کشور را نام برد ولی مشکلات مردم رفسنجان را نگفت؟ایشان نماینده رفسنجان هستند یا نماینده ایران؟مردم پاریز جاده میبندند و از انها حمایت میشود ولی نماینده شهرمان در مورد حقمان که همانا کار کردن در کارخانه ای هست که متعلق به رفسنجان است صحبتی نمیکند.شما که نظر من را منعکس نمیکنید ولی مطمین باشید این حرف هزاران جوان رفسنجانی است که هیچ گوشی شنوای حرفهایشان نیست
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان