امام جمعه رفسنجان در مراسم معارفه شهردار مطرح کرد:

کار در نظام مقدس روحیه جهادی و انقلابی می خواهد

  • شناسه خبر: 133847
کار در نظام مقدس روحیه جهادی و انقلابی می خواهد

امام جمعه رفسنجان گفت: کار در نظام مقدس روحیه جهادی و انقلابی می خواهد، با همه تهدیدها و تحریم های وارد بر کشور با داشتن نیروهای ارزشی مخلص و فداکار تا حد نسبی رضایمتمندی را شاهد هستیم.

خانه » اجتماعی » کار در نظام مقدس روحیه جهادی و انقلابی می خواهد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در آیین تودیع و معارفه شهردار رفسنجان که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: کار در نظام مقدس روحیه جهادی و انقلابی می خواهد، با همه تهدیدها و تحریم های وارد بر کشور با داشتن نیروهای ارزشی مخلص و فداکار تا حد نسبی رضایمتمندی را شاهد هستیم.

وی افزود: مسلما اگر همه ما انگیزه الهی و خلوص در کار داشته باشیم کار پیش می رود.

رمضانی پور بیان داشت: در شهرداری بدون داشتن روحیه جهادی کار پیش نمی رود انجام بیش از ۳۰۰ وظیفه جز با وقت گذاشتن شبانه روزی میسر نخواهد بود.

امام جمعه رفسنجان گفت: با انتخاب شهردار جدید برای افق بهتر برنامه ریزی شده و حضور در مراسم معارفه موجب می شود تا شهردار جدید احساس کنند که از پشتوانه عظیمی برخوردارند.

وی خاطر نشان کرد: شورای محترم اسلامی شهر رفسنجان در روزهای نخست انتخاب خوب و به جای برای منصب شهرداری داشتند که به موجب روال اداری زمان خورد تا به امروز این وعده محقق شد.

رمضانی پور با بیان اینکه باید از کسانی که تلاش کردندو فداکاری کردندتشکر کرد اظهار داشت: انصافا در دوره ده ساله آقای پور محمدی زحمات فروان کشیده شد و یقینا باید از ایشان و معاونین و کسانی که سخت کوشانه کار کردند قدردانی بعمل آید.

وی افزود: در شهر رفسنجان باید از ۲۰ سال قبل کار میشد تا شهر دلخواه باشد و بودجه می خواهد، توقع معجزه از جناب عظیمی زاده نداشته باشیم ، تلاش کنیم تا بودجه برای شهرداری فراهم شود تا کار شود.

رمضانی پور گفت: رفسنجان با وسعت و پتانسیل بالا و مشوق های خوبی که دارد افق روشنی داراست اما همه ما از مسئولان و زیر مجموعه ها مخصوصا پرسنل شهرداری از کارگر جزء تا کارمندان باید ید واحد شوند منسجم شوند و کار کنند.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان محمدرضا عظیمی زاده معارفه شهردار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان